18 Ocak 2010 Pazartesi

cazibe hanım'ın gündüz düşleri*


kimi zamanlardayım şimdi..
annem elime içindeki taşları ayıklamam için bir kabın içinde pirinç getirdi..artık gözlerinin iyi seçemediğinden yakınarak..tamam dedim başladım ayıklamaya..
ayıkladıkça büyüdü her bir pirinç tanesinin içindeki minik taşlar..
öyle ki büyüdükçe kocaman kocaman kayalara dönüşütler uçurumun bir kenarında sarkan ve aşağıdan yukarıya bakan bir çift göze,göz kırpan..
devasa büyüklükleri içimden damladı haki renkli sayfama..kırmızı bir bulut oldu sonra yağmur yağdırdı..avucuma damla damla döküldü lekeler...kayboldum..
kalemim tutamadı..mürekkebi fışkırdı haki renge..kırmızı bulutların üzerine de bir tutam sıçradı irkildi bulutlar sıçradı yerinden..gözünü yumdu başladı daha çok ağlamaya..

ben suçsuzdum..kalemim suçsuz..mürekkebim suçsuzdu..
suçlu olan geçmiş'ti..geçip gitmiş kalemim de üzerine kocaman bir çizgi çekmişti..
çok uzaktı..uzaklık araya yıllar girdikçe daha da büyümüştü..görünmez olmuştu..yok olmuştu..

sonra pirinç taşlarının içinden fırlayıp çıkmıştı yeryüzüne..halbuki toprağın en altındaydı..böceklerle dost olmuş köklere tutunup günışığına çıkmak istese bile yerüstünden kabul görmemişti..işte o kadar lanet, o kadar yüz sürülmez ,o kadar selam verilmezdi..ama vardı..varlığı bir gerçekti..yalan değildi..sahte değildi..ama iğrençti..kokuşmuş..çürümüş..yüzüne ardına bakılmaz olmuştu...geçen zaman onu daha da çirkinleştirmişti..Dorian'ın tablosunun ardındaki kötülüklerin saklandığı bir yüzdü kendisi..mide bulandırıcıydı..kusturucuydu..

sadece dili vardı..yılandan daha zehir, fredy'den daha lanetti..kulaklarıma zemberek sesinden başka çınlayan bir şey gelmiyordu..ve o kötülüğün ta kendisiydi..o adiydi..o pislikti..

sobadaki odunların sakin sakin kıvrılan alevlerine takılmıştı gözlerim..pirinç kabı da gördüğüm gündüz düşünden nasibini almış kaymıştı ellerimden nasıl olduysa..
yere devrilen kasenin halıya yumuşacık vuruşuyla çıkardığı sesti beni kendime getiren..ve gözlerimin alevlere takılıp kaldığı belki de en fazla 8 sn.lik zamandı kendimce yitip giden..

kahve zamanı..sek olsun..şekersiz..kendime getirsin beni..kitabıma döneyim..satırlarında boğulayım..gündüz düşlerini unutayım..

kendim..
cazibe hanım'ın gündüz düşlerindeyim..

bunu dinlemek içimi nedense daha huzurlu kılıyor bugün..

10 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bişi dicem yeşocan o kadar güzel yazıyorsun ki blogla sınırlı kalmasa denemeler yazsan kitap olsa ne dersin cano

dedi,anlattı,durdu yeşocan* dedi ki...

sevgili edacım..çok amatör hissediyorum kendimi..daha çok erken, zamanla gelişsin daha iyi cümlelerle yazıcam..şimdi değil yani..ama birgün evet ben de çok istiyorum! :)

Uçurtmadan uçuruma... dedi ki...

süper bi yazı olmuş bu bebeğim yaa...

şablonunda gayet değişik ve hoş bişi olmuş.tam adına uygun enough of fantasy , let s face the world..

dedi,anlattı,durdu yeşocan* dedi ki...

saol canımbenim :D
bana güzel gitti valla çok sevdim ama geçici yine değiştiricem galiba..hatta şuan işlem başındayım hoşuma giden bişey bulursam sabaha bambaşka bir blog görüntüsüyle karşılaşabilirsin şekerim :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Piştt tevazu gösterme kız başla bence valla bak yayın evi tanıdık var benden demesi bebemm

dedi,anlattı,durdu yeşocan* dedi ki...

uuu..çok heyecanlandım bak şimdi! :D
sevgil iedacım..çalışarak biraz daha genişleteyim ufkumu ve dağarcığımı..sonra sen zaten artık hayatımdasın ;)
sevgi ve tevazuyla :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Sonuna kadar.... Canımsın seni bu yüzden seviyorum leeen :) Sevgi ve tevazuyla demiş mırr :) Hep destek tam destek ama harbi destek lafda değil emin olasın hemi mucx :)

dedi,anlattı,durdu yeşocan* dedi ki...

canım yaaa :D
ne güzel yazıyorsun içimi kımıl kımıl ediyorsun..teşekkürlerim sonsuzdur ;)
buarada blog temamla ilgili oynamalarla meşgulüm oyüzden bugünden beri habire kılık değiştirircesine tema değiştiriyorum..şaşırmayın amanın ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İnsan olana verene nasıl davranılır başka bebem. He ya demin güzeldi kız bu karman çorman değiş tonton :))

dedi,anlattı,durdu yeşocan* dedi ki...

aynen beğenmedim bunu :(
çok göz yoruyor rahatsız edici denek olarak kullandığım daha onlarcası sabaha dek elbet birini bulurum ;)
buarada düşüncelerin için derim ki bil mukabele edacım ;)