13 Ocak 2010 Çarşamba

unbearable wish!


geçen şile'de bir grup gezgin bey kendilerinden fotoğraflarını çekmemizi istemişti..bilalim-onurum yanımda tabii..hemen bu zevke benim erişmemi istediğinden önceliği bana verdi..ben çektim resmi..yalnız o nasıl bir makinedir?o nasıl bir görüntü kalitesidir?o nasıl bir profesyonelliktir..aman yarebbim!şıpır şıpır heyecan aktı ellerimden,bedenimden,içimden dışımdan her bir uzvumdan vs.
şimdi bloglar arası gezinti yaparken insanların çekmiş oldukları bazı saçma salak fotolara, bazı da yakalanan o muhteşem görüntüere bakıyorum..iç çekiyorum!neden?
fotoğraf ruhundan zerre kadar anlamayan adamların ellerinde fotoğraf makineleri gezinip duruyorlar şekil yapıcaz ayağına..biz de böle iç çekip duralım!
abi bir makinenin fiyatı 2500-3000 olursa bu işin içinden çıkılmaz vesselam!-fiyat dudak uçuklatan cinsten- bizler de gariban tayfası 'hiiiçç' gelemeyiz bu tarz bonkörlüklere..yutarız tek lokmada fotoğraf çekme aşkını üzerine bir bardak dolusu vişne-vodka götürürüz..yani ben götürmem de seven arkadaşlar benim yerime göt-ür-sün :)
şimdi düşünüyorum bak!
*hergün kumbarama 1 TL atsam ne zamana kadar 3000 lira biriktiririm?
*bu 3000 lira birikinceye kadar benim -profesyonel yavru-nun fiyatı aynı kalır mı?
*aynı kalsa bile başka cezbedici -harika yawrular- piyasaya çıkar mı?
*çıkan yawrular bana nasip olur mu?
*nasip olsa telli duvaklı düğün yapsam bir de 5i bir yerde taksam -all ülen bir de davul-zurna -çaldırsam yaranır mıyım?
*vs.vs.derken saçmalamayı bir kenara koyuuuuup... hevesimi,isteğimi bir süre daha ertelemem gerek diye düşünüyorum..para kazanmaya başlim vurucam volenin gözüne! :)
sevgi ve saygıyla :)

Hiç yorum yok: