1 Ocak 2010 Cuma

2010!


yeni bir yıla girdik..

nasıl girdik orasını karıştırmayalım lütfen..

ne düşüneceğim ne yaşayacağım bilemiyorum açıkçası..

hani heycanlı ve umutluyum burası bir gerçek ve 2010 yılına çok şey bağladım -kpss sınavını hayırlısıyla atlatıp adam gibi alnımın akıyla atanmak, sevdiceğimi askere uğurlayıp sene sonuna değin tekrar yanımda görmek, ayrı kaldığım dostlarımla ve özlediklerimle bol bol hasret giderip görüşebilme fırsatı bulmak, tatillere gitmek -yurtdışı istiyorum- hobilerimle ve yaratıcılığımla ilgili önemli adımlar atabilmek -bunun başında fotoğraf makinesi istiyorum bir tane profesyonelinden hem de,artık elimdeki makinem gerçekten yetmiyor banaaaa..daha güzel fotolar çekmek istiyorum daha orjinal olsun istiyorum herkes gibi değil kendim gibi içimden geldiği gibi yani :(- huzurlu ve sakin bir yıl istiyorum, tüm kargaşa ve sesten ve gürültü-patırtıdan uzak yumuşacık sıcacık bir yıl olsun diyorum..


inşallah içimizden geçtiği gibi güzel ve hoş olur herşey..ve de hakettiğimiz gibi.. :)

Hiç yorum yok: