8 Ocak 2010 Cuma

hımm..ok :)


yarın dersanenin olmadığını öğrendim..nasıl sevdindim nasıl sevindim anlatamam!
aman yarebbim ne kadar kötüyüm! :D
vicdanen kendimi huzursuz hissetsem de bu durumdan çok fazla feyz-aldım ehehe! :)
bu da benim için bir fırsat tabii.hemen değerlendirmek elzemdir :D
sevdiceğimle birlikte şöööleee elele mutlu mesut bir istanbul sabahı yaşamak istiyorum..
kadıköy sahilde simit-peynir-çay keyfinin ardından vapur sefası..sonrasında eminönü-karaköy-belki taksim-istiklal!
şimdilik böle bir plan yapıyorum kendimce amma velakin küçükbey'in buakşam diş randevusu var,dişine protez diş yapılcak ve sanırım ağrısı da epey zorlayacak onu :(
umarım çok fazla etkilemez kendisini de yarın buluşur takılırız gönlümüzce..


"özledim onu pek çok-en çok-bi çok!"

bugün pazar gezmelerindeydim..dün şiddetli baş ağrılarım oldu..kafam bir milyon ne yazdığımdan ne okuduğumdan ne izlediğimden ne de yaptığım işlerden birşey anladım..çok kötüydüm..bugün de dedim "haydin!-kımıldan yeşocan..acık hava al şöööleee bir kendien gel!" gebze'ye çıktım ehhh malumunuz günlerden cuma ve pazar günü..

insan çılgınlığı var..her yer sıkış-tepiş..bu kalablıkta nasıl kendimi rahat rahat gezidirip mutlu edeceksem işte!taktım kulağıma mp4'ümü ne ses duydum ne de gürültü patırtıyı hissettimm..müziğin ritmiyle kendimi eğlendirdim coştum!

music-pink martini/amelié soundtrack:)

her zaman pazar gezmelerini severim..kılık kıyafetten-yemek-içmek herşey hafif bir curcuna eşliğinde çok güzel ve hoş görünüyor gözüme..ben de o kalabalığın içine dahil oluyorum ister istemez..fekat bundan gocunmuyorum bilakis memnun oluyorum evime döndüğümde!en güzeli de mağazalarda çılgın fiyatlarla satılan pek çok şeyi çok daha uygun fiyatlarla alabiliyorsun.

bkz. 4 liraya şık bir ceket,1 liraya rengarenk çoraplar, 2,5 liraya tunikler-gömlekler,en fazla 5 liraya da mis gibi bir elbise alabiliyorsun ;)

cebimde az-çok ne miktarı önemsiz paran olsun elin boş ayrılmıyorsun bu halk-ev'lerinden bu güzelim mekanlardan..işte ben de çok seviyorum bunu!

dipnot:mağazaları da severim hele ki indirim zamanıysa ve de outlet ürünleri varsaaa :) yanlış anlamayın cimri bir insan değilim kat'i sürette! -çalışmayan bir insankızıyım ve de tutumluyum ;)aynı şeyi pazarda ya da bir başka yerde daha uyguna alabiliyorsam neden fazlasını vereyim de cebime yazık edeyim öle değil mii?

devir ekonomi devri! :D

velhasıl kelam..anne gibi oturdum burda böle bıdı-bıdı yaptım durdum..içimden geldi..hoş da oldu :)şimdilik son vereyim yazıma da kuzenim için yapacağım şu şal için hazırlıklara başlayayım..zaman daralıyor hazır etmek gerek en tezinden ;) bitsin hemen eklicem fotolarımı..içimde kalmasın ;)

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Aynen canım bende yaşasın pazarlar diyorum sonuçta ihraç fazlası alıyorum ve markada olsa pazardan yazıyorum ama bir bakıyorum başka arkadaşlar sadece markasını yazıyor halbuki onlarda pazardan alıyor neden böyle şeyi kompleks ederler anlamam yani :)

küçükhanım. dedi ki...

sanırım kendilerini başkaları tarafından eksik ya da kötü hissetmek istemiyorlar ;)
ve biraz da gösteriş var işin içindeee kahretsiiinn :)