16 Ocak 2010 Cumartesi

wishes of the best!

buaralar heycanlıyım..elim ayağım bir yerde durmaz oldu..aklım sürekli bişeylerle meşgul..bir planlar silsilesi,yapılacaklar listesi, tamamlanacak ıvırcık-zıvırcık işler,meşgaleler, zihnimde canlandırıp mutlu mutlu gülümsediğim tatlı hayaller, okuduğım kitapların bolluğu ve elbet her sayfada yaşadığım ayrı heyecan ve bitirme tutkusu ve daha onlarca şey..
ne güzel yaa 4x4 dolu her yanım..içim dışım..sağım solum..saklanan birşeycikler kaldıysa şayet dip-köşede 'elmaaaa!!' hadi çık sen dee! :)

dostlarımın geliş vakitleri yaklaştıkça daha bir sabırsız heyecan bürüdü beni..önüne geçilemeyen türden hem de..istanbul bizim mekan herkes biraraya toplancaz inşallah..gidilecek yerler- görülecek mekanlar- tadı bir güzel çatır çatır çıkarılacak tadlar..vs.vs..herşey gerçekten çok hoş bir heyecan..

ve kendimi birşeylerle meşgul etmenin sevinci paha biçilemez..gerçekten!
bikaç güne kalmıcak zaten elişlerim-göznurlarımdan kesitleri paylaşıcam..çok hoş şeyler yaptım yaa! diyorum: 'aman da aman ne cici oldunuz siz öleee :D' farklı ve yeni birşeyler de eklemek istiyorum öğrendiklerime elbet!
ilk olarak öğreneceğim şey -kanaviçe- olacaktır..
gezdiğim bloglarda yapılan şirin mi şirin işleri gördüğümde içimden 'evet!bunu ben de pekala yapabilirim!evet ben de öğreneceğim! eevt ben de ben de ben de! :)' diye içimden kabarıp taşan enerjiyle işe biran evvel başlamak istiyorum..ama önce elimdekileri bitireyim sonrasında sıra onlara gelecektir elbette ;)

kışın bir vaktindeyiz belki..hava şiddetli mi şiddetli soğuklarla haşır neşir olmuş..bize de soğuk mu soğuk nefesini üfleyip duruyor..sabah dersanem içim çıktım evden..brrrrr!!!
amanın!! o ne soğuk o ne keskin buzul! neye uğradığımı şaşırdım..Allah'tan kulaklıklarım yanımda 2 m.lik şalım boynumda ellerim de cepimde mutlu mesut düştüm yola..evet evet mutlu mesudum! dersanem olsa da mutluyum!
kış olsa da mutluyum yaa gerisi zaten sorun değil..içim öle sıcak ki..kımıl kımıl..bol enerjili!!
yeşocan kendini buldu yine!
işte ben buyum!
arada takılsam da bunalım,manik depresif yok yok asıl buyum ben!
mutluyum yaa gerisi boş :)

karşımda bir kız..
dudağında uçuk..
çorabında kaçık..
bakar bana şaşkın şaşkın
ağzı uzamış bir karış açık :)

p.s.geçen gece aklıma geldi bu dörtlük durup durup sardım dilime nerden geldiyse ;)
yazasım geldi şimdi buraya da şımarık bir sevinçle :)

Hiç yorum yok: