7 Ocak 2010 Perşembe

excitement! :)

ev-vet!
nihayet kitabımı bitirmiş bulunuyorum :)


grangé beni yine hayal kırıklığını uğratmadı..yine gerilim, yine macera, yine dehşetengiz bir olay örgüsü, ve yine yüksek dozda heyecan..diğer tüm kitaplarında olduğu gibi bunda da aynı şevkle okudum kitabı -ama tek solukta değil- biraz elimde oyalandı sanki kitap..o kadar çok olay ve isim,yer vardı ki peşpeşe sıralanınca hepsi kitabı okurken başıma istemsiz ağrılar girdi ve sürekli ara vermek durumunda kaldım.. -yaşlanıyor muyum acaba?- son..son..son..diye içimde uyanan merak tabii bu araların süresini de olabildiğince kısalttı..ve işte an itibariyle bu yeni kitabını da bitirmiş oldum! :)

"Onlar çocuktular...En mükemmel elmasların saflığındaydılar...Ne en ufak bir kusurları vardı ve ne de en ufak bir günahları...Ama onların saflığı, Kötülerin saflığıydı..."

Kitabın konusu tamamen "çocukların saflığı" ve elbet "sahip oldukları saf-arınmış-masum sesleri ve bu sesin içindeki titreşimlerin bir insanın nasıl sonu olabileceği" ydi.yazar bunu öyle bir olay örgüsüyle beslemiş ki insan ister istemez -özellikle de kitabın sonlarına doğru- feci bir takibe başlıyor sürekli sonu'nu bekliyor..zevk veren bir takip :)

ama yine de derim kii..benim için jean-christophe grengé'nin 'siyah kan'ını diğerlerine tek geçerim :)


velhasıl kelam..yine zevkli okuduğum bir kitap oldu..bu güzel jesti bana yapan pek sevgili sevdiceğime burdan bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum ;)

şimdi sırada çoookkk uzun zamandır piyasada olan fakat beni okumakta -yine- geciktiğim bir kitap var.. "olasılıksız-adam fawer"..onu da bitirmek için sabırsızlanıyorum ama "koloni" kadar kısa sürede bitirebileceğimi pek sanmıyorum çünkü yapmayı planladığım pek çok işim var :(

kuzenim geliyor ara tatilde..ve sevgili ev arkadaşım çidem..onlar için plan-organizasyon işlerimi ayarlamam gerekiyor ve bir de hand-made hediyeciklerimi..bunun için pek tabi zamanımı parçalara ayırıp bir yandan "kpss çalışmamı",diğer yandan " hediye hazırlıklarımı",bir diğer yandan "okumayı planladığım kitaplarımı" ve son olarak da "arta kalan işlerimi" hale-yola koymam gerekiyor ;)az bir zaman var önümde ve herşey 4x4 lük olsun istiyorum..

istanbul keşf-i aleme çıkılacak mekandır efendim..didik didik her bir köşesi gezilip tozulacak ve zevkin ve heyecanın en alası yaşanılacaktır inşallah :D zaman bir gelsinn hele..bekleyelim ve görelim ;)


Hiç yorum yok: