2 Ocak 2010 Cumartesi

sıcacık mis gibi tatlı-mutlu! :)

denizcanımın hediyesi şirin puantiyeli atkımın profili ve özgecimin minik mektupiçi hediyesi :)




özenimou'nun elcağızlarıyla yapmış olduğu el emeği-göz nuru sevimli tacım ve broşum ;)





zuzumun hediyelerinden arı-maya anahtarlığım :)
ps. arı-maya ismini ben taktım ehehe :)
sevdiceğimin aldığı minik kızlarım :)
ps.bana çok benziyorlarmış..mış..mışş.. :)

zuzumun novel-papalı kalemi ve kardan-adamlı çorabı:)



çok sevdim ben bu minik kızları yaahh! hatta bay-yıl-dımm! :)

yağmurun şiddetinin beni nasıl korkutabildiğini bugün gördüm!
çok korktum ve geri kaçtım çıktığım inime..planlar akan yağmur damlacıklarıyla birlikte suya karıştı gitti rögar kapaklarından aşağı usulca..
ve eve geldim sıcak bir odada girip battaniyemin altına sevdiğim adamla fısırdaştık iki kelam..ve sonra ver elini yarım kalan uyku..tamamladım bütün ettim fulledim..derken öğle vakti uyandıp annecağzımın hazırladığı mis gibi kahvaltıyla kendime geldim.sevgili kardeşcağazımla gelecek hakkında oturduk konuştuk iyi geldi..ve sonra azim patlaması yaşadım içimde taaa derinde..oturdum ders çalıştım güzelce..sonra yarın için plan yaptık..dersanemi ekip sevdiceğimle birlikte dostum merali de yanıma alarak bilmediğim hoş bir mekanda -köy kahvaltısı- yapmaya karar verdik..şimdiden bu güzel plan içimi ısıtıyor..ve mutluyum ben bugün de!

yeni yıl hediyeciklerimden birer ufak kesit sunayım istedim..fotolar bana ait -one day they look more professional :)-sevgi ve hürmetle efendiimm :)

Hiç yorum yok: