30 Ocak 2010 Cumartesi

road to walkin' walkin' walkin' :)


yanımda çit..
ıhlamur çiçeğinin misk kokusu..
temiz pijamalar,temiz saçlarım..
kavrulmuş fındık ve leziz bir tramisu(en yalancısından :)
ve yayını gitmiş bir adet uydu cihazı ,hotbird takılmak ve trt Türk'le yetinmek..
sıcak bir oda ve mutlu bir oda..
4günlük bir ara bana misler gibi gelicek..
inşallah herşeyler yolunda gider ve çok çok çooookk eğleniriz :D
hoşça-kal-ın :D

bir yandan çit hoşçakal'ın artık ayrı yazıldığını söledi şok şok şok oldum! :D
inadına HOŞÇAKAL inadına HOŞÇAKAL! :)
sevgi ve doslukla! :)
photo from deviantart

3 yorum:

TÛBA dedi ki...

Merhabalar ben tugba, yeni sayılırım buralarda:) Katre-i Matem i bende okuyorum, evet dili agır bu da başka bir dilden çeviri olmasından kaynaklanıyor. İskender Pala kitabın orjinalliğini bozmak istememiş.Sizi izlicem:) Sevgiyle..

NiLaY dedi ki...

benim de ilk ziyaretim profil yazinizdan etkilendim ne yalan soyliyim takipteyim :))

daihatsum dedi ki...

bende sizi uzun süredir takip ediyorum ve bir numaralı hayranınızım:) ve sizi çok seviyorum:P