2 Ocak 2010 Cumartesi

yine grangé hep grangé!





sevdiceğimin yılbaşı hediyeciklerinden biri de kendilerini pek çok sevdiğim yazar Jean Christophe Grangé nin yeni piyasa çıkan kitabı Koloni idi..okumak için sabırsızlandığım kitapların başındaydı ne zamandır..böle güzel bir süprizle artık benimdir kendileri :)
hemen başladım okumaya..heycan dorukta tabii okurken bende..ilk 100ü geride bıraktım..biter kalmaz 2 güne elimde dahaca :)
bu sevgili Fransız yazarcım yazsın yazsın ben okuyayım bitireyim yutayım her bir cümlesini satırını nebilem herşeyini..bak şimdi öpesim geldi yanaklarından haa!! :)
bundan evvel piyasada olan tüm diğer kitaplarını da bir solukta okuyup bitirdiğim gibi bunu da aynı şevk ve coşkuyla bitireceğime inancım tamdır efendim :) keyfli okumalar bana o vakit :)

Hiç yorum yok: