31 Mayıs 2010 Pazartesi

singing a song to the life!

uzun zamandır görüşmediğim dostum Denizcanım'la nihayet bugün kavuştuk birbirimize!
1,5-2 aya yakın denebilen bu hasretlik döneminde çok olay biriktirmişiz, çok düşünce, çok paylaşım ve çok şey..evet "şey" diyorum çünkü hiç ara vermeden konuştuğumuz, habire birbirimize birşeyler anlattığımız o kadar çok "şey" yaşamışız ki yetmedi zaman..tadı damakta kaldı..

belki "adalar" vapuru 20 dk. erken gelmemize rağmen yoğun turist bombardımanına tutulmuş, giriş kapıları bize sıra gelmeden kapanıvermiş, bir sonraki sefer 12:00'ye kaymış ve planladığımız prog. alt-üst olmuş olmuş ve buna istinaden tüm "ada" heyecanımız ve hevesimiz kursağımızda kalmış olabilir..

-istanbul bize dar!- felsefesiyle yola devam edip, hemen başka bir prog.a ışınlanmak hiç de zor olmadı bizim için :)

önce beşiktaş'ta gizli-saklı bir çay bahçesi keşfetmiş yakın zamanda Denizcanım, oraya gittik..
serin, sakin, sessiz, ohh mis gibi!
ardından motorla üsküdar oradan da Fethi.paşa Korusu..
yine aynı dinginlik ve sükunet devam etmekte pek tabi..
ardından sıcacık-içiçe sokakları, harika ev yemekleri yapan Pita'sı, heybetli çınar ağaçlarının serinlettiği içimize ferahlık veren icadiye sokağı ve güleryüzlü esnafıyla Kuzguncuk..

tim..tim..timm..yol alır, bir güzel gün geçiririz..
geride fotoğraflarımız kalır, tazecik anılarımızla..

ben tabii akşam olur dönerim Gebze'ye..
(bunu pek istemesem de Kpss sorumluluğumun vicdani muhasebesi beni rahat bırakmayacaktı biliyorum..başka zaman için sözleşip, gözlerinin içi gülen-sıcacık dostum ve ailesini ardımda bıraktım..en kısa zamanda tekrar görüşeceğiz biliyorum ;)




ada vapuru faciası'ndan sonraki ilk izlenim!

hemen ardından yapılan prog. heyecanla riayet eden iki.küçük.mutlu.kız.

deniz görünce zıplayan yeşim..


Denize karşı Deniz.


Denize karşı biz.


Fethipaşa.korusu ve aslında pek sevmediğim ama renklerini görünce içimin kımıldadığı ortancalar.



sanki son.bahar gelmiş gibi değil mi?





heeyy mafia-mumy! you look so cool :D


searching something somewhere..
WHILE SHE KNOWS EVERYTHING! ;)



Fethi.paşa'dan görüntüler.











bir istanbul günü daha böyle bitti..
kulaklarımda;

13 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

yesom, harika bir mola olmus bu... suanda senin gibi ziplamaya calisiyorum :) basaririsam bir fotograf gonderecegim sana...

operim,

NiLaY dedi ki...

bu blogtaki canlılığı, gülen yüzü ve sürekli hareketi seviyorum :)

küçükhanım. dedi ki...

meralcim: başarmalısın başarmalısın bunu yapabilirsin ve mailimde zıplayan bir fotonu görmelyim beeennn! :)

biraraya geldiğimizde bunu deneyelim ;)

nilaycım: teşekkür ederim :)

sedaca dedi ki...

yeşocan, sen hep böyle fıkır fıkır mısın :)))
ol tabi çok hem de pek çok yakışıyo sana :)

denizcan dedi ki...

Roll Over Beethoven!!!!'la pek bi neşelenerekten, bi yandan gülümseyerek, bi yandan henüz 24 saat geçmemiş olmasına rağmen özlemle bakıorum fotoğraflara, hislerini paylaşıorum yazdıklarınla..
canım yeşocan'ım şimdi sana bir şey söyleyeceğim ve en kısa zamanda görüşmemizin farz olduğunu fark edeceksin: pek bir şekilli güneş gözlüğünü bizde unutmuşsun :) bence kahverengiyi alma hiç, gel bir an önce siyah gözlüğüne tekrar kavuş derim ben :)
görüşürüz canım benim..

birkadin dedi ki...

ayy yine icim acildi :)) ama ozledim be yesocan hem de coook, o plansizligi, yollarda gecen zamanlari. bi de ilk resim nerede cekildi, dondugumde ilk oraya gidecem, hatta sen gotur beni ;))

küçükhanım. dedi ki...

sedaca: çoğu zaman böyleyim ben..kıpır kıpır ve gezip eğlenmeyi pek seven bir çeşit insan.kızı :)
yorumun için çok teşekkürler ayrıca :)

denizcanım: seninle her anım, hergünüm nasıl da şenlik nasıl da eğlenceli!
deşarj oluyorum Dostum seninlee!!
iyi ki varsın :)
evet yaaa gebze otobüsüne bindim gözlerime güneş ışım-ışım-ışıldarken elimi çantama attım bir de baktım ta-taaamm! gözlüğüm sende kalmış :)
en kısa zamanda ivedi bir şekilde geleceğim ziyarete..elzem oldu kuzum :)

görkemcim: güzel yorumuna yine teşekkür ettim canım :)
sen gel buluşalım, sonra seni ilk olarak kadıköy'e sonra da kuzguncuk'a götürcem!
söz ;)

Adsız dedi ki...

rengarenk fotoların ve yazılarınla kpss yüzünden oluşan bunalım dolu havamızı dağıttığın için teşekkürler yeşocan! :)

müge.

küçükhanım. dedi ki...

güzel mügecim ne demek ne demek!kendim için oluşturduğum ve yazdığım bu blog sayfasından güzel insanlara ulaşmak ve onları da keyflendirmek inanılmaz güzel bir duygu!

teşekkür ettim :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

yeşimim yavrumm fotoğraflarındaki içtenliği çok seviyorum ben!
:)

küçükhanım. dedi ki...

zeynepcim canımcım seninkiler de öyle güzel ki!!
teşekkür ediyorum en afillisinden :)

handeguler dedi ki...

Bayılıyorum resimlere, mekanlara, pozlara, samimiyete, gülen yüze, arkadaşlarla uyuma, gidilen gezilen yerlere :)

Mutfak Modelleri dedi ki...

tskler güzel resimler