28 Mayıs 2010 Cuma

sıradan.bir.gün.


dışarıdaydım..
hava beter sıcak..
sıcaktan gözkapaklarım bile japon yapıştırıcısıyla mıhlanmış gibi birbirine yapışmış, gözüme çektiğim füme-mavi karışık kalem göz çevreme iyice bulaşmışlar..
ben ben olmaktan çıkmışım, eriyip gitmişim valla!
yine de sıcak havanın ganimetleri dediğim güzellikleri görmek bu bunalımlı halleri bir nebze iyileştiriyor..
pazara gittik annemle.
aman yarebbim bu nasıl bir cümbüştür!
yaz mevsimi artık gelmiş oturmuş evimize, içimize, dışımıza her bir yanımıza..
çeşit çeşit, rengarenk meyveler ve sebzeler beni mest etti doğrusu.
kışın donuk yüzünden sıyrıldık yaa pazar yeri tam bir panayır gibi!

-daha evvelinde de söylemiştim..çok severim ben pazar.muhabbetlerini-

sebze ve meyveye boğduk kendimizi.
ben meyve çeşitliliğinde kaybolurken annem yemekle daha çok haşır neşir olduğundan sebze çeşitliliği içinde yitti gözden..
eee..yaz geldi malum artık yoğurtlu sebzeler revaçta!
canım bugün en çok da kırmızı biber ve kabak yoğurtlusu çekti..
birazdan onları da yapıcam..
güzel güzel kızartıp, soğuk mu soğuk kaymak gibi çırpılmış yoğurdu üzerine boca edicem..
"ehh yoğurdun içinde birazcık sarımsak da olsun değil mi ama?"
kokusu rahatsızlık vermeyecek şekilde ;)

az evvel de bir kısır olayına el attım..
bugün canım çok fazla şey çekiyor..hayırdır inşallah!
5 çayında kısır var menümüzde..
akşama da yoğurtlular!
ohh mis mis..

kardeşcağazım da aöf. sınavları için eve kapanmış çalışırken, ben kpss kitapları içinde boğulmuşken böyle güzelliklere ihtiyacımız var sanırım..

"break" dediğimiz zamanları yeme-içmeyle değerlendiriyoruz..yaza formda girme olayını ciddiye almıyor gibi görünsek de türlü oyun.cuklar ve mini.mini kalori hesaplarıyla günümüzü dengeliyoruz..

bugün de aslında sıradan bir gün..
yemeklerle şölene çevirmek pek mümkün ;)

ağız tadımızın hiç bozulmaması dileğiyle efenim :)
[kendimi neden E.Beder gibi hissettim?! :]

neyse.günümüzün şarkısı da şöyle olsun:

nasıl da güzeldir bu şarkı ama!
keyifle dinlemeniz dileğiyle..

Hiç yorum yok: