29 Mayıs 2010 Cumartesi

güzelleşen zamanlar


cheers sweet girls!
with vazgeçilmezim Lipton ice.tea mango! :)

sabah dersane için saat 7'de uyanmış ve gece sivrisinek vızıltısından bir türlü uyuyamamış olmam bugünkü enerjime ket vuramayacak kadar zayıftı.. bunun keyfini sürdüm gün boyu.
hoş, inanılmaz boğucu bir hava ve ha yağdı ha yağacak nemden tıka basa doymuş bir bulut kümesi sabahtan öğlene kadar üzerimizde dönüp durdu ve beni afakanlar bastı o ayrı ama olsun sonu güzelleşen bir gündü geçirdiğim..ben bundan memnun kaldım..hı-hı evet!


mutlu dostlarımla!

bugün Denizcanım'la aynı gün doğan Sevgili Dostum Selime'nin doğumgününü kutladık dostlarımızla..Gebze'nin en nezih(!) mekanı her zamanki Mado'da buluştuk..[teşekkürler Mado, iyi ki varsın!]
[ve, iyi ki doğmuşsun benim güzel Selimecim!nice mutlu yıllara tekrar :]
kesilen pastalar, verilen hediyeler, mutlu olan çehreler, bol sohbet-muhabbet ve tabii neş'eli kahkahalarla çınlattık her yanı..
bir de tabi canlı müzük olayımız var..[cumart.günleri hep denk geldiğimiz, aşina olmamız gerekirken bizim hala uyum sağlayamadığımız ve nötr duygu&düşüncelerle ayak uydurduğumuz çakma BKM oğuzhan modelindeki piyanist şantör abimize de teşekkürler.]
bizim bol neş'emiz kendisini, as always, pek tabii bastırdı, güzel oldu :)
aşağıdaki fotomuz bu duruma tezat olsa da biz kendimizce eğleniyorduk hehe :)



sonrasında Kadriş'ime uğradım bir ayaküstü..
halini hatrını sorayım dedim.
akşam bir düğün için hazırlık yapıyordu..
anneciği bir elbise diktirmiş, bayıldım!
(ç.kale'den geldikten sonra adam gibi bir terzi bulamadım şu muhitte. yanarım yanarım da ona yanarım.)
ben de saçlarını maşa'yla bir güzel büklüm büklüm yaptım..
ohh mis mis!
sonra bir kahve-iki dost sohbet ve bir işe yaramış olmanın dayanılmaz hafifliğiyle km.lerce yol yürüyüp eve geldim..

annecim güzel bir yemek sofrasıyla beni karşıladı..
kardeşimin aöf. ilk sınav günü güzel geçmiş, yarın Allah kerim diyor..en baba sınavlar yarınmış..
bu satırları yazarken içimden o'nun içinde bir dua geçiriyorum..

ben de yarın sevdiceğimle buluşacağım..
2 haftalık bir özlem biriktirdik yüreciğimizde..
dersaneden sonra hoopp istanbul!
önce İstanbul Modern'e geçip Murat Germen'ın Yol isimli fotoğraf sergisini gezicez elele..
(bugün gazetede gördüm haberini ilgimi çekti, gidip görmek için heveslendim..bir de işin içine fotoğraf girince tabi daha bir şevkleniyor insan:)
[sevdiceğim pek sevmez böyle etkinlikleri, sergi gezmek vb. sanatsal faaliyetler..beni kırmadan alıcak yumuk yumuk ellerinin içine minik ellerimi, gezicez mutlu-mesut!
teşekkürler, hayatımın erkeği! :]

şimdi yarın için hazırlanmam gerek..
banyo, saçlar, kılık-kıyafet, dersane için hazırlık vs. derken;
şimdi saat 22:18, 23:52'de iş tamam'dır ;)

p.s. Eurovision gecesi ana gündemi oluşturmakta belki ama benim umudum yok bu yıl..
yine de yalnız ve sevgili ülkemin başarısından yana yürek!
hadi bakalım!
bol şans Manga![ve bu kez elin ayağına karışmasın lütfen Robot hanım kızım!]

görüşünceye dek hoş kalın efenim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel bi bloğa rastlamışım ! Anlatım fotolar çok zevkli çok güzel.Sevgilerimle
RRH

çatlak mızıka dedi ki...

yazının her an'ında gülümsedim, sonunda tutamadım kendimi; yok sölicem!
yaşasın ice-tea_mango kardeşliği!! =))