1 Nisan 2010 Perşembe

medusa.


kötü bir gece.
son 3 günüm, yüzüme taktığım porselen bir maskenin ardından yaşadıklarımla sınırlı.
kırgınlık, üzüntü, kahır, yerli.yersiz sükunet-kahkaha, hüzün, zırıltılı ağlamalar, okyanuslara kavuşan gözyaşlarım.
yüreğimi avuçlarımın arasında paramparça etme isteği şiddetlendikçe, kendime ettiğim lanetlerin çokluğunda boğuluyorum. nefes alamıyor, canımı acıtan bu şiddete karşı koyamadan gafil teslim oluyorum. ve göz.pınarlarım kuruyor, göz.kapaklarım ağırlaşıyor- kırpamıyorum, gözlerimin feri kaçmış, çentik atılmış derimin deliklerinden hava girmiyor, bedenim temiz havaya muhtaç ve hep ağlamaklı. kuruyan gö.pınarlarım içinden biriktirdikçe yaşlarını, ağlayan bedenimin herbir kıvrımı-köşesi felce tutulmuşçasına hareketsiz-kıpırtısız-kas.katı kesilmiş.

Aynada baktığım ve kıpkırmızı şarap çanağına dönen 2 anlamsız göz yuvarlağına 2 koca yumruk atıp dağıtasım var. Kırmızı koca bir burnu kan.revan içinde içler acısı bir halde darma.duman etmek işten değil!

içim paramparça!
Toplamak için hiçbir çaba sarfetmek istemiyorum.

I just need a little palm, a warm and sincere one.
Just need and wanna it!
God, please give it to me!
Right now!
[pek çok sevdiğim ve doğumumu müjdeleyen bu güzel nisan ayı'na böyle bir yazıyla merhaba demek yakışmasa da!!].

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

evet balım olmadı yakışmadı senin o pozitifliğine hemen gelsem gıdıklasam yüzün güler mi şeker :)

küçükhanım. dedi ki...

şimdi esamesi kalmadı hüznün edacım..mutlu eşekler gibi gülümsüyorum :D

Desdemona dedi ki...

medusa olmak istiyorum bazzen.
cidden. (: