19 Nisan 2010 Pazartesi

19 NİSAN 1986*


ben her yıl nisan ayı'nı sabırsızlıkla beklerim..
o güzel bahar tılsımını üzerinde rengarenk ışıltılarla taşıyan ay, 19 gün beni hop oturtur, hop kaldırır yerimde..ha geldi ha gelecek diye..
öyle-böyle derken kapımı, hep en mutlu hallerini takınarak çalar saat tam 00:00 olduğunda!
ben de lavanta kokulu evimin kapısından olanca coşkumla davet ederim içeri..
nazlanmaz yeni gelin gibi..olduğu gibi, kendi gibi giriverir dudaklarında ıslığıyla!
bir o kadar güleç, bir o kadar içten, bir o kadar samimi..
Benim Gibi!

bu bir doğumgünü yazısı değil elbette..
sadece o kadar doluyum ki, mutluluklarım, sevinçlerim, coşkum taşıp kabarıyor içimde..bunu paylaşmak istiyorum..

evet, bugün benim doğumgünüm!
ve benim hissiyatımın yoğunluğunun tarifi yok!

nice mutlu yıllar yeşocan!
nice mutlu yıllar!..

13 yorum:

C3Moi dedi ki...

hadi nice senelere bakalım.

POSH BUTİK dedi ki...

Mutlu yıllar:)

Niveus Puella dedi ki...

avuclarindan tasicak kadar mutluluk diliyorum sana :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

mutlu yıllar sana:)

Biraz Şöyle Biraz Böyle dedi ki...

mutlu yıllar :)

toprak dedi ki...

Nice mutlu yıllar canımm...Keşkesiz bir yıl geçirmeni dilerim (:

gorkem dedi ki...

guzel yillar, sansin gulucucugun bol olsun!

fotograf penceresinden dedi ki...

tatlım nice güzel senelere :) doğum günün kutlu olsun :))

Meral Erdoğan dedi ki...

iyi ki dogdun, iyi ki dogdun, iyi ki dog dunnn yeee şooo caaaannnn!
nice mutlu yillar. bu cosku hic eksik olmasin yesocanim...

iyi ki doğmussun!

yeşocan* dedi ki...

herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum..çok mutlu oldum inanın!
bütün güzelliklerin bizleri sarıp sarmalaması dileğiyle en güzel yarınlar bizlerin olsun!
kucak dolusu sevgi ve dostlukla! :)

pofiş dedi ki...

YEŞOCAN:)yorumunla tanıdım seni ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim 24 çok güzel bir yaş gibi geliyor bana:)
umarım senin için de harika bir yaş olur...tüm hayallerin gerçek olur inşallah...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Amanınnn kuzum yeni gördüm süper yaşlar nice seneler balım

yeşocan* dedi ki...

sevgili pofiş takipteydim seni ama son post'un içimi dağladı yorum bırakmadan geçemezdim :)
güzel dileklerin için pek teşekkürler tatlım..en güzel yarınlar hep bizim olsun inşallah!

edacım: he-he!geçen buluşmada bahsetmedim burdan da geç görmüş oldun olsun bakalım..teşekkürler çok gine :)