19 Nisan 2010 Pazartesi

19 NİSAN 1986*


ben her yıl nisan ayı'nı sabırsızlıkla beklerim..
o güzel bahar tılsımını üzerinde rengarenk ışıltılarla taşıyan ay, 19 gün beni hop oturtur, hop kaldırır yerimde..ha geldi ha gelecek diye..
öyle-böyle derken kapımı, hep en mutlu hallerini takınarak çalar saat tam 00:00 olduğunda!
ben de lavanta kokulu evimin kapısından olanca coşkumla davet ederim içeri..
nazlanmaz yeni gelin gibi..olduğu gibi, kendi gibi giriverir dudaklarında ıslığıyla!
bir o kadar güleç, bir o kadar içten, bir o kadar samimi..
Benim Gibi!

bu bir doğumgünü yazısı değil elbette..
sadece o kadar doluyum ki, mutluluklarım, sevinçlerim, coşkum taşıp kabarıyor içimde..bunu paylaşmak istiyorum..

evet, bugün benim doğumgünüm!
ve benim hissiyatımın yoğunluğunun tarifi yok!

nice mutlu yıllar yeşocan!
nice mutlu yıllar!..

13 yorum:

C3Moi dedi ki...

hadi nice senelere bakalım.

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Mutlu yıllar:)

Npuella dedi ki...

avuclarindan tasicak kadar mutluluk diliyorum sana :)

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar sana:)

Günün Notları dedi ki...

mutlu yıllar :)

Unknown dedi ki...

Nice mutlu yıllar canımm...Keşkesiz bir yıl geçirmeni dilerim (:

birkadin dedi ki...

guzel yillar, sansin gulucucugun bol olsun!

ceydabural dedi ki...

tatlım nice güzel senelere :) doğum günün kutlu olsun :))

Meral Erdoğan dedi ki...

iyi ki dogdun, iyi ki dogdun, iyi ki dog dunnn yeee şooo caaaannnn!
nice mutlu yillar. bu cosku hic eksik olmasin yesocanim...

iyi ki doğmussun!

küçükhanım. dedi ki...

herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum..çok mutlu oldum inanın!
bütün güzelliklerin bizleri sarıp sarmalaması dileğiyle en güzel yarınlar bizlerin olsun!
kucak dolusu sevgi ve dostlukla! :)

pofiş♥ dedi ki...

YEŞOCAN:)yorumunla tanıdım seni ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim 24 çok güzel bir yaş gibi geliyor bana:)
umarım senin için de harika bir yaş olur...tüm hayallerin gerçek olur inşallah...

Stil Direktoru dedi ki...

Amanınnn kuzum yeni gördüm süper yaşlar nice seneler balım

küçükhanım. dedi ki...

sevgili pofiş takipteydim seni ama son post'un içimi dağladı yorum bırakmadan geçemezdim :)
güzel dileklerin için pek teşekkürler tatlım..en güzel yarınlar hep bizim olsun inşallah!

edacım: he-he!geçen buluşmada bahsetmedim burdan da geç görmüş oldun olsun bakalım..teşekkürler çok gine :)