8 Nisan 2010 Perşembe

ben zaten "cool" olamam ki! -hıhı evet! :)



paskalya çikolatasını kıtır.kıtır yemeye önce kulaklarından başladım..sonra içinde gizlenmiş minik şekerler ve minyon çikolatalar avucuma düşünce, bugün boncuk gibi ışıl ışıl parlayan gözleriyle günüme güzellik katan sevgili DoDocan'ın: içinde gizlenmiş şekerlerin ve çikolataların olduğunu söylediği sahne gözlerimin önüne geldi..mutlu oldum!

kulaklarıma, o gırtlaktan ahenkle çıkan ve beni mest eden sesiyle Edith Piaf keyifli bir ziyaret yapmışken, uzun bir süre konuk etmeyi planlıyorum kendisini..[çok iyidir aramız ;] bir yandan da -Ha-ri-ka- geçen bir günün ayrıntılarını minik anektodlar şeklinde kayda geçmek istiyorum!

çok uzun zamandır hayal ettiğimiz buluşma gerçekleşti nihayet..
sevgili DoDocan'ın Hayal Odası'ndan çıkıp gerçek hayatta görüşmenin o somut ve gerçeklik hissi bambaşkaymış..bunu karşı.karşıya geldiğimizde birkez daha anladım!
o nasıl bir içtenliktir, o nasıl bir samimiyettir, o nasıl bir alçakgönüllülüktür yarebbim!
konuşurken ışıl.ışıl parlayan gözlerini hiç ayırmıyor gözlerimden..bundan hiç gocunmuyor rahatsız olmuyorum..bilakis öyle sıcak ki o bakışlar hayatını, yaşadıklarını, düşüncelerini paylaştıkça paylaşasın geliyor..
5 saat'lik vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık doğrusu..o anlattı bıdır.bıdır ben dinledim en içten samimiyetimle, ben anlattım o dinledi en içtenliğiyle..hiçbir yapmacıklık olmaksızın hayatlarımızı açtık birbirimize..ve dedim ki:
-ne güzel bir insansın sen DoDocanım! ne güzel bir yüreksin!

Yalnız benim ilk blogger buluşması heyecanımı dile getirmeden edemiiciimm :)
Hatta buluşacağımız yere geldiğimde derin bir nefes alıp öyle yanına gittiğimi itiraf etmeliyim :D masaya yanaşmadan, hemen sıcacık bakışları üzerimde hissetmenin kırmızı.suratlılığı(!) ardından tanışma ve sonrasında ardı arkası gelmeyen muhabbetlerimiz..

sadece şunu söylemeliyim ki [fazla dillendirmeyeyim :] DoDo'yu tanıdığıma çok mutlu oldum..hayatıma böyle güzel bir insanın girmiş olması benim için çok çok çok büyük bir mutluluk..arkadaşlığımızın devam edeceğinden şüphem yok..hatta onun sayesinde başka nice güzellikte insanlar da tanıyacağıma inanıyorum..biriyle tanıştık bile ;)

bugünün anısına, geçen günlerin birinde paylaşmış olduğum güzel bir şarkıyı tekrar paylaşıyorum..ve tabii günün içinden objektife gülümsediğimiz zamanları..




burada fotoğrafçımız sayın cem-bkz.asmalı.mescit beye teşekkür ederiz ;)



we're our own photographers!



çiftelermiş..kumrularmış..çok mutlulularmış..bozulmasın inşallah (^^)



istiklal'de bir DoDocan&yeşocan!



o biiiirr boncuk gözlü güzel..o biiiirrr herkülün dişisiii!!


DoDocan o'na en çok yakışan mekanda! :)



hah-hahhh!!babilon benim oluuuummm :D



bence günümüzün fotosu bu olmalı!
ağzımızdan mutluluk hah işte ayyynen böyle akıyor! :D



ve objectifime takılanlar..






bana poz verdi!evet evet bana poz verdi! :)



çukurcuma'daki birbirinden güzel mekanlar..





ehhh..bu minik ayrıntılar olmadan olmaz değil mi ama? :)
DoDocan'a selam ve sevgiler..
herkese mutlu akşamlar efenim.. :)

9 yorum:

Leah dedi ki...

Çok güzel olmuş buluşmanız yahu. Nicelerini de görürsünüz işallah maşallah :)

pudrakokusu dedi ki...

pek bi tatlısınız :) fotoğraflarda çok sevimli :)

Halil İbrahim Öztürk dedi ki...

İlk defa görüşme olduğunu okumasam, yıllardır arkadaş olduğunuzu düşenecektim. Çok şirin gözüküyorsunuz. Arkadaşlığınız daim olsun. nice böyle mutlu günler geçirin...

Stil Direktoru dedi ki...

Darısı bize bebem :)

handeguler dedi ki...

Kıskandım valla bende isterim:)

Unknown dedi ki...

çukurcuma.. nasıl gitmek istedim şimdi..

küçükhanım. dedi ki...

güzel yorumlar için çoookk teşekkür ederim :)
hayat bizi hep güzel insanlarla karşılaştırsın a dostlar! :)
sevgi ve dostlukla!

Adsız dedi ki...

yaaa dodomu zaten çok özlemiştim, çok çok kıskandım.yine de öyle mutlu görünüyorsunuz ki, daha nice buluşmalara demeli :)

küçükhanım. dedi ki...

sevgili Comet çookk yakın bir zamanda buluşacaksın zaten öyle değil mi?
en güzel fotolarınızla sizler de blogları şenlendirin biz de sizi kıskanalım :D
hehehe!
arkadaşlıklar baki olsun ama..
sevgiler canım..