4 Nisan 2010 Pazar

harikalar kumpanyası*

ne de hızlı geçti şu son 2gün!
nereden çıktığını anlayamadığım sevgili ZuZucanım'ın baskınıyla şaşkına döndüm..
hiç tahmin etmediğim-beklemediğim güzelliklerle doldurduk günlerimizi.
zaten özenimou gelmişti Rize'den onu ziyaret için İzmit'e gittim..gitmişken de kucaklarımdan dolup taşan bir dolu harika olay ve mutlulukla geri döndüm..
ZuZu kafası esip gelmiş ç.kaleden..
hem ZuZu hem özenimou derken Yeşocan tam gaz enerjiyle dolup taşıyor an itibariyle!

havalar da bir güzel bir güzel amanın amanın!
tadını doyasıya sürdüğüm bir haftasonuydu..
şimdi tatlı bir yorgunlukla biraz kitap okumak ister canım..öncesinde bu postu kayda geçirmek şart der, hoşuma giden birkaç fotoğraf karesini paylaşmak isterim..gözlere-gönüllere efendim..
mutlu geceler :)



ne güzel ama balonlar öyle değil mi?
canım ZuZum benim :D



sevgili kardeşcağazım [nam-ı diğer -aaa yeşim'in sakallısııı :D ] da bize ufak çaplı eşlik edenlerden..

çılgınlığın anatomik yapısı!




4 tekila+5 bira sonrası mutlu-eşekler!!uuuuu :)


hah-hah!Kocaelî'ye de bahar gelmiş-laleler açmış efendim duyrulur!



bu mutluluğun tarifi yok!







sevgili özenimou!



gece.yarısı baskınında evlere şenlik hallerdeyiz :)


özenimou için Ales kuyruğunda çekilen çile kutsaldır! :)





bir önceki Medusa başlıklı post'daki resimden esinlenerek çekilmiştir.



7 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

son resim ve telli olan favorimm:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Mutluluğun daim olsun Yeşocancan:)Bu arada dip boya süper olmuş:))

küçükhanım. dedi ki...

teşekkürler zeynepcim..

ayşecanım saçlarım boyaya o okadar alışmış ki hemencecik canlanıverdi..ben de mutlu oldum pek tabi:)
güzel yorumun için de ayrıca teşekkür ederim ;)

Dilcun D. dedi ki...

yeşiiim saçlar harika! hadi bahar da geldi, istanbul'a da gel :)

küçükhanım. dedi ki...

DoDocanım mail kutunda hoş bir haber seni beklemekte ;)

Stil Direktoru dedi ki...

BALIM HEP DOLUN TAŞIN NEŞE İLE :)

küçükhanım. dedi ki...

hep birlikte edacım hep birlikte (^^)