27 Nisan 2010 Salı

cümbüş-ü cemaat!



"güzel günler hep nedense çabuk biter!"
bu sefer de farklı birşey olmadı..bütün kızlar memleketin çeşitli yerlerinden gelip ortak nokta ist.da buluştuk..evcağazımda onları bir güzel konuk ettim..eğlendik, güldük bol bol..sohbet ettik, hasret giderdik..sonra gezdik hiç durmadan.
kadıköy-moda-beşiktaş-istiklal-tophane-eyüp-beyazıt-vd.
her yerde ayrı bir güzellikle dolu anılar bıraktık..
yedik, içtik, coştuk!

ertelenen doğumgünümü kutladık bir güzel!
yine son zamanlarda yapılan en eğlenceli kutlamaydı. uzakta olan herkesi biraraya getirdiği için biz çok sevdik, biz çok mutlu olduk(!)

derken o da sona erdi..herkesleri birer birer uğurladık gözlerimizde ayrılığın o ağır ve hüzünlü yüküyle birlikte..kim bilir ne vakit bir daha böyle "hep birlikte" biraraya geleceğiz?meçhul..

yakın zamanda başka bir etkinliğimiz daha var elbette..
hatta en çok arzulananlardan biri:
ÇANAKKALE!
bahar şenlikleri bahanesiyle uzak kaldığım güzel memlekete 1 haftalık bir kaçamak yapıyorum bir aksilik olmadığı sürece..
mayıs'ın 10'u dedim mi durmam dk. fazlasından Gebze'de :)
erken gidip mayısın o çiçek kokulu sıcağında hem pek sevgili Dostlarıma kavuşup kaldığı yerden devam edicez muhabbete, hem Bozcaada'mı, rüzgaralı kordonumu, şakir abimin yerini, kahvecimi, ve daha nice güzel yerin özlemini dindireceğim..

elimde canon A560'ımla birlikte fotoğraflarım bana eşlik edecek, anılar dolup taşacak, mutluluk dizboyu olacak..inşallah!

keyifler tıkırındayken , herşey yolundayken, yanımda sıcak bir bardak çayım bana bu soğuk havada eşlik ediyorken yüzüme en içten huzura bulanmış gülümsemeyi yerleştiriyor ve sırayı fotoğraflarıma bırakıyorum..
doğumgünümden gezip eğlendiğimiz yerlere dek birkaç kare..
asıl fotoğraflar henüz ulaşmadı elime..şimdilik bunlarla idare ediyorum :D



















doğumgünü pastacımla elimdeki tek fotoğrafım bu..diğer makinelerdekiler elime henüz ulaşmadı :D
















10 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

trenden sarkan pozuna bayıldım canımsın...

küçükhanım. dedi ki...

teşekkür ettim edacım :)

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

canım benim :(:( affedermisin bizi bilmıyorum ama ben orada olmayı çok istedim ama elimde olmayan nedenlerden dolayı olamadım..ama nolursa olsun seni cok sevdiğimi bil emi...iyi ki doğmuşun iyiki varsınnn bebemmmmmmmmm :(:(

küçükhanım. dedi ki...

biliyorum kadrişim biliyorum..inşallah yarın yapılacak organizasyonda yanımda olursun..bu yeter bana :)

Meral Erdoğan dedi ki...

yesom, en az o arkandaki bahar dallari kadar sahanesin!

fotograflarin herbirine ayri ayri bittim :)

operim guzel yanaklarindan!

Unknown dedi ki...

bayılıyorum böyle gezi fotograflarına bakmaya herbiri ayrı eglenceli olmuş karelerin:)

küçükhanım. dedi ki...

meralcim teşekkürler ederim nezaket dolu :D

moderatör: gezi resimleri fec'i güzeldir..yayınlayıp gözlere gönüllere bayram ettirmek ayrı güzel :D

vintage peony dedi ki...

fotolar çok eğlenceli olmuş!!

Adsız dedi ki...

Tren camından sarkan pozunuza ben de ayrıca pek bir bayıldım. Nostaljik bir film karesi gibi :)

küçükhanım. dedi ki...

vintage peony ve orfoz teşekkür ediyorum çok gine ;)