23 Mart 2010 Salı

tarçın bakır.


sıcak ve güzel bir bahar günü.
sokaklardayım.
öncelikli amaç dersaneye gidip ders dinlemek, ardından tarçın rengi saç boyası avı.
peki bulabilir miyim Gebze'de?
elbette ki Hayııırrr!
istikamet başta Pendik, ardından Kadıköy!
ve kavuşurum sevgili 3 kutu tarçın bakırı rengime..
nihayet!
saçlarımın dip-ötesi-boya gereksinimi 3 aydır tek sorunumdu diyebilirim.
anacım kolay bir renk değil ki bulabileyim.hiç abartmıyorum 3 aydır sormadığım yer kalmadı!
ve en sonunda birgünümü bu iş için ayırmaya karar verdim..ve işte mutlu son!
velhasıl, perşembe günü artık tam -turuncu kafa- özlemim sona erecek ve ben daha çok mutlu olacağım hehe :D


KPSS günlüğüm epey yoğun!
zira, bu sebepten her anımı doldurmak istiyorum..çalışma azmi bir dolu!
bundan faydalanmak karıma olacaktır. hem önümüzdeki ay, şehirdışındaki sevdiklerim- dostlarım geliyorlar yanıma..onlarla ilgileneceğim ve tabii ki Doğum.günümü kutlayacağız, planlar, organizasyonlar, kavuşmalar-buluşmalar, gezmeler-tozmalar dizboyu olacağından şu mart ayını dolu bir şekilde geçireyim (hoş az kalsa da ayın sonuna), en sevdiğim Nisan ayında gönlüm ve vicdanım rahat soluk alabilsin ;)

yorgun geçen bir günün ardından sıcacık bir banyonun yerini hiçbir şey tutamaz ve tabii yanında rahatlatıcı etkisine can-ı gönülden inandığım bir kupa dolusu ada.çayı mis gibi gelir..bitki çayı severlere en şiddetli tavsiyemdir ;)


buaralar pek yazma hevesim yok doğrusu..
o sebepten kısa kesiyorum..
bugün gözüme takılan güzelliklerden birkaç fotoğraf eklemeli ki canımız canlansın!
ve sanırım bu hafta hep fotoğraflarla anlatıcam yaşadıklarımı!
olsun o da güzel ;)

sevgi ve dostlukla kalınız efendim..

günümüzün şarkısı da
Lilly Allen 'dan şu şarkı olsun..bugün hep kendisini dinledim de ;)





2 yorum:

kutupayusu dedi ki...

fotolara baktıkça içim açıldı... seni daha turuncu görecez desene..sevgiler :)

küçükhanım. dedi ki...

evet-evet-evet!
tam turuncu hep turuncu ;)