7 Mart 2010 Pazar

happy weekend!






hayal kahramanım..yanımdaki mutlu çocuk.


keyifli bi pazar günü!
toz pembe gözlüklerimi taktım gözüme, mutlucuk oyunlar oynuyoruz..hava sıcak, serin, soğuk..üçgeninde gitti-geldi gün boyu..yanmda sevdiceğim olduğundan sıcakken de bırakmadım elini, soğuk olduğunda da sokuldum iyice daha sıkı tuttum.güzel bir pazar günüydü. şirin bir mekanda pazar kahvaltısı, trenle yolculuk, sinema.
her zaman demişimdir sevmem ben bu tarafları diye..
sevdiceğim de hak verdi yine bana..
o da sevmedi..
ama olsun yanımızdaydık birbirimizin ve bu herşeye değerdi..güzel geldi, ilaç oldu.

kaç gündür gitmek istediğimiz 'eyvah eyvah!' filmini izleme şansına erebildik en nihayetinde..keyifli bir filmdi..izlerken gözlerim doldu Ç.kale'den hele ki Bozcaada'dan sahneleri gördüğümde..aman da nasıl özlemişim ben güzelim şehrimi!
aman da ne hoş anılar bırakmışım ardımda, ne hoş dostlar edinmişim avuç avuç..
lütfen gitmediyseniz henüz, ömrünüzde bi kez olsun düşsün yolunuz şu güzel cennete..sonra bana da hak vereceksiniz inanın..dokunulmamış güzelliği, pırıl pırıl ege'si, sıcacık ve rüzgarlı tepeleriyle meşhur bu güzel şehri tavsiye edenlerdenim..gidecek olursanız bana haber edin ki size hoş bir rehberlik yapayım..tarif konusunda üzerime yoktur..nerede ne var?hepsini en nezihinden, en gözdesine tek tek bilirim ;)
neyse konuyu fazla dağıtmadan demeliyim ki; bu film hoş ve eğlenceli..Demet Akbağ yine konuşturmuş oyunculuğunu..tavsiye ederim ;)


geçen gün denizcanımla da veda filmine gitmiştik, anlatmayı unuttum:(
filmin ikinci yarısında, Fikriye'nin öldüğü sahneden sonra gözümden yaş eksik olmadı..o kadar duygulandım ve o kadar etkilendim ki filmi tüylerim diken diken izledim.Zülfü Livaneli'yi ayakta alkışlıyorum..böyle güzellikleri sinemada, işini iyi bilen kişilerin eserleri olarak görmeye ihtiyacımız var..bu filmi de seyretmeli bence..


hoş, sakin ve keyifli bir gün geçirdik sevdiğimle..mutluyduk ikimizde :)

bu hafta yoğun bir tempo beni bekliyor..dersaneye gidip-gelicem, çarşamba günü istanbul üniversitesine gidicez kadrişimle(KPDS sınav başvurusu için), ablacım ve sevimli bebişleri misafir olacaklar bize, tamamlamam gereken pek çok iş var onları hale-yola koymak istiyorum daha fazla aksatmadan..derken yoğunluğum fazla hissedilir olacak..biraz soluklanma zamanıdır diyorum kendime ;)

günü sıcacık, yumuşacık bir şarkıyla bitirmek istiyorum..buyrunuz efendim:

Louis Armstrong/what a wonderful world!

Hiç yorum yok: