13 Mart 2010 Cumartesi

out of order.


şiddetli bir baş ağrısından ötürü dersanedeki dersi dinleyemedim bile doğru dürüst..erken çıkıp eve geldim..yorgunum güzel ve kımıl kımıl havaya inat.bu belki de tatlı bir bahar yorgunluğudur.ben yanlış anlıyorum, bilemedim.

şuaralar evde kalıp, eksik tüm konularımı tamamlayıp, bol bol kitap okuyup, izlemeyi ertelediğim filmlerim sırasıyla izlemek istiyorum..yalnız önce şu baş.ağrısından kurtulmam gerek!der-hal!


kendime hastası olduğum Edith Piaf'tan non Je ne regrette rien şarkısını armağan etmeden gidemicem :P

paylaşım esaatır efendim sizlere de gelsin ;)

2 yorum:

daihatsum dedi ki...

Kuzum geçsin artık şu baş ağrın kıyamam ben sana..

Profösör dedi ki...

Şarkı süper, baş ağrısına bire bir iyi gelmesi gerekir. hatta kalp ağrısına da iyi gelmesi gerekir. Merci beaucoup!!