12 Şubat 2010 Cuma

wish to watch all of them!


eveett..
yıllardan 2010 aylardan şubat!
mekan-ı muhteşem elbette ki istanbul'un 75 ila 80 km. uzağında şirin bir fabrika-şantiye kasabası gebze..bacalardan tüten filtresiz fabrika dumanlarını "ohhhh mis gibi!" içine çektiğin o eşi-benzeri bulunmaz- havasının suyunun tadına doyulmaz yegane memleket!
velev ki istanbul'a çok uzak değil de arada bir soluklanmak adına -hoppidi hoppidi- gidiyoruz asıl cennete!

bu yıl ç.kale'deki 4 yıllık öğrenimimi tamamlayıp evcağazıma-nam-ı diğer anakucağına baba ocağına- geri dönmüş bulunuyorum..bunun psikolojik olarak bende olumsuz pek çok getirisi olmakla birlikte, istanbul'da süregelen pek çok etkinliğin hemen yanıbaşında olma güzelliğinin de mutluluğunu ve keyfini sürebiliyorum diyebilirim..bu anlamda şanslıyım!
hani bilinçli olmak pek çok konudan yana beni mutlu ediyor..buna katılayım ya da katılamayayım gerçekten öncelikle ihtiyaç dahilinde değil bu durumum, yapılan birbirinden güzel etkinliklerden haberdar olmak bana yetiyor..
ama !f istanbul olayı için aynı perspektiften bakamıyorum :(
çünkü harbiden çok iyi bir organizasyon çok sağlam bir etkinlik..buna ihtiyacı olan bir topluma şeker-şerbet tadında bir güzellik doğrusu..sinema severler için ise kaçırılması imkansız bir olay..ben de ucundan-bucağından takip etmeye çalıştığım sinema olayını aslında !f istanbul'la biraz daha katmerleştirmek isterdim fekat ortam ve zaman buna el vermiyor..özellikle zaman konusunda çok fazla sıkıntım var..yapılması gereken işlerim, dersanem, ailem, ulaşım-git/gel Gebze harbiden 6 saat :( vs.vs. derken uzaktan uzağa takip etmek kaçınılmaz kabulleniş benim için..ben de öyle yapıyorum..ama durumumu daha da vahimleştirmeden, acındırmadan..tatlı tatlı takip edeyim diyorum :)

gözüme kestirdiğim onlarca film var aslında..kısasından uzununa..seslisinden sessizine..pek çok pek çok pek çok! siteden fragmanları izlemekle bastırıyorum merakımı bir nevi..elbet bittikten sonra edinip izlerim kesin ama zamanında ve tadında yaşamak güzel olurdu eminim..
en çok da -an education- filminde gözüm kaldı bir de mary&max..iflah olmaz bir animasyon-mania olduğumu sölemiştim ;) özellikle de an education çok güzel görünüyor görsel manada helekim..bayıldım bayıldım! :)
inşallah yakın zamanda izlemek nasip olur..
bu yıl çok yakınken uzak olmak !f istanbul etkinliğine gelecek yıl dahil olmayı can-ı gönülden istiyorum!
bak..bak..aklıma geldi şimdi..bu yıl ikinci iç çekişim gidemediğim etkinliklere:(
I.20th blues festival
II.!f istanbul
sene sonuna değin bu gibi kaç tane etkinliği kaçıracağım Allah kerim :D
siz yine de sinema dolu mutlu günlerde kalın efendim ;)
bu resime bakınca nedense kendimi görüverdim..ergenus çağlarımdaki iflah olmaz hayalperest tavırsallığım geldi aklıma..ama çok da hoşuma gitti :)
ehehe :D Mary&MAx filmindeki bu anne-karakterine bayıldım yaa!! aklıma pek sevgili arkadaşım hale'm şahanem geldi! elinde cigarası, saç baş bigudili-dağınık-vs, "cafésiz çıkmam Kadir'im sevgilim memleket kokulum!" tarzında tütün kokulum sevgideğer dostum!
burdan selam ve sevgilerimi de arz ederim Dostuma ;)

2 yorum:

Ayşe Şakarcan dedi ki...

An Education vizyonda da gösterilecek üzülme Yeşocan:)

küçükhanım. dedi ki...

evet ayşecim..haberini aldım ve cidden çok çok çok sevindim hey-yooo :D