24 Şubat 2010 Çarşamba

düşlem.

öncelikle başlıkla alakasız bişeyler yapasım geldi..geçmişi tırtıklayıp fotoğraflarımdan birkaç tanesini yayınlamak istedim..nereden-nereye durumları?ehh bir de ç.kaleyi çok özledim bu sabah..fotoğrafları görünce azıcık içim şenlensin dedim..iyi de ettim ;)



hadi bakalım son bir kez daha çirkin olalım! bakışıyla dudak büküşümüz ;)

kendisi de benim gibi booolll boolll okuyan sevgili zuzum :)



zamanın birinde ben siyah saçlı bir hatundum ehueheuh :D

sabah erkencecik açtım gözlerimi.yağmurluydu hava..ama ben meşgalesi olan diplomalı fekat vasıfsız bir öğretmendim..vasıflı sıfatına erişebilmek adına dersanelerde KPSS diye diye dolaşan zavallılardan yalnızca biriydim..hoş onlardan çok çok kat be kat farklıydım..gözlüklerim hayatın daha anlamlı ayrıntılarını da gösteriyor! ne şanslıyım ama! :)

buaralar feci kabuslar görüyorum..hani sabah uyandım uyanmasına da nasıl bir moddayım Allah bilir..rüyalarımdan 13.bölümlük değil "alacakaranlık" tadında bir best-seller yayınlamayı düşünüyorum buaralar!
çok sıkılyorum ve dinlenmiş, -ohh mis tadında- uyanmak yerine üzerimden 500tonluk bir silindir geçmişçesine yorgun ve bitap oluyorum..uyku güzel birşey tamam, yatak -ki eğer söz konusu soğuk bir şubat günüyse- oooohhh demeyin keyfime, sıcak sıcak gömül yorgana yastığa vur uykunun gözüne gözüne ama işte kabuslarla dolu bir geceyi ardında bırakınca hiç de bu kadar keyifli olamıyorsun ne yazık ki :(

bir de sabah erken uyanmışsam şayet saat 11'e doğru ağzım 5 metre aşağılara sarkmış bir halde esneme seansına geçiyor..gözlerimden yaş akıyor bildiğin..ve bu durum feci ifrit bişey!
sonra -düşlem- aşaması var bir de işin..kafamı belli bir konuya odaklamaya çalışıyorum-bu da eğitim bilimleri konularından tut, matematik-geometri-tarih-vs.- ama aklım başka başka yerlere gidiyor..özellikle de rüyalarımda boğuştuğum şeylere..
bu şeyler; Hülya Avşar'dan tut da Bülent Ecevit'e, Petek ablamızdan bülent teyzehanıma, canavarlardan tut kuş olup uçuşuma değin türlü mekan, kişi ve şekil değişikliklerine dek varıyor..hele bir gece Atatürk'ü görmüştüm rüyamda!
amanın.amanın! ne de çok korkmuştum yaaahh!
sonra kendimi sorgulamaya başladım :S acaba eksik bişeyler mi var hayat felsefemde?
Ata'mın yolundan sapıyor muyum nee? falan diye uzuuuunn bir müddet kendime gelememiştim..sonra da görmedim zaten..görsem de şundan eminim ki insanı can evinden vurup geçen bakışlarını üzerimde hissetmenin o dehşetengiz korkusunu bir zahmet almayacağım..onun yerine Savanora'da güneşli birgün açık denizlere yol alsak, ahh o gemide ben de olsam, güneş gözlüklerimi taksam, puantiyeli mayomu giyip, şezlongun birine havlucağazımı serip uzansam..sonra Ata'm gelse selam duruşa geçsem..yalnız üzerimdeki kılık kıyafet de pek alakasız olacak şimdi yaa neyse adı üzerinde rüya bu ;)

neyse..çok geriliyorum rüyalarımdan sebep..ne yapmalı ne etmeli de kurtulmalı bu ruhani engelden?başımı yastığa koyup deliksiz-rüyasız-kabussuz bir uyku çekeceğim günlerin özlemiyle yanıp tutuşuyorum..en tez zamanda beynimi dinlenmeye almalıyım..ve temizleyip paklamalı..iğrenç süprüntü parçacıklarını yok etmeliyim içinden ki rahatlayayım acık..uykularım düzene girsin..rahat-mutlu-kımılkımıl- uyanayım tazecik sabahlara..hele ki bahar mevsimi yaklaşırken..karın-kışın o miskin rehavetini üzerimizden atacakken..

öğlen sularını devirmiş bulunmakla beraber, yanımda bir kahvaltı tabağı..maydonoz,peynir,zeytin,kuşburnu.pekmezi, haşlanmış bir adet sıcak yumurta ve bir kupa dolusu sıcak taze demlenmiş adaçayı ile sizleri selamlıyoruz!

hoş bakın kendinize efendim ;)

bu atmosfere uygun bir şarkı seni seçtim The Cardigans/kiss me!
(bu şarkıyı her dinleyişimde nedense aklıma hep üni.deki 2.yılım ve sevgili ev arkadaşım çit geliyor:(gece-gündüz dinlerdik yaaa hey gidim!)

2 yorum:

daihatsum dedi ki...

Siyah saçlı sevdiğim herhalinle hoş senin saçların. Rüalarının tek sebebi bence çok fazla düşünmem kafanın içindekileri boşalttığın an bence daha az üya göreceksin canım..

yeşocan* dedi ki...

sanırım haklısın canım benim..bekleyişteyim bakalım ne zaman boşaltabilicem şu ıvırcık zıvırcık detayları :(:(
ama sen hep yanımda ol sonra da bana sarıl beraber uyuyalım rüya falan görmem ben!
gerçekten bak :D