30 Kasım 2009 Pazartesi

vintage!..vintage!..vintage!




her geçen gün vintage olan eşyalara, elbiselere, takı-tokalara, süslemelere, yazılara, resimlere, ve bunun gibi pek çok şeye olan hayranlığım katbekat artmakta!
hani insanın bir çizgisi vardır..zamanla o çizgiyi farklı süslemeler ve tarzlarla harmanlar fakat yine aslında o çizgide yaşamaya devam eder ya..işte ben de o çizgideyim şimdilerde..tam oturttum artık kendi tarzımı..yeni çıkan modayla harmanlamak da elbette çok hoş ama onun dışına çıkmak hoşuma gitmiyor..nedir bu çizgiler?

elbette ki yıl 1800'lü yıllarından 1900'lü yıllara doğru özellikle de 1900'lü yılların ilk çeyreğinden ortalarına doğru giyim-kuşam-ev-eşya- her alandaki çizgiye hayranlığım dehşetengiz!renkli giyinmeyi de seviyorum..cıvıl cıvıl olmak da çok hoşuma gidiyor ama bunu o zamanla bu zamanı kıyaslayarak yaşamak bana ayrı bir mutluluk veriyor..seviyorum bu tarzı..

yalnız..son zamanlarda benim sevdiğim şeylerden herkeslerde görmeye başlamak acayip sinir ediyor beni:( nedir? herkes bir moda tutturur ondan bıkana yorana sömürüp yalayıp yutana kadar emer emer emer kökünü tadını tuzunu kurutur ya işte bunun da yavaş yavaş kökünü kurutacaklar diye öle çok korkuyorum kiii!!!

herkesin herkes gibi olması kadar sinir bozucu bir durum yok doğrusu!tiki'ler, kokoş'lar, emo'lar, rocker'lar, vintage'lar derken ortalık nedense tek tip (bu sözcük öbeğini kullanrken nedense hemencecik tek bip! diyiveresim geliyor yaa neysem:) insanlarla fıkırfıkır kaynayıveriyor..illet oluyorumm!!

bu sebepten dileğim o dur ki: inşallah bu modayı da emip yutmaz bu çılgın insan topluluğu! nazar boncuğu takıp, hacılara-hocalara gidip okutup üfletip muskalar mı yazıdırsam, yoksam kurşun döktürüp cincin mi çıkartsam, veyahut da elbislerimin üzerine sirke suyu döküp gardrobuma ve odamın 4 bir köşesine sarımsaklar mı assam?
kocakarı işleriyle beyin bulandırmadan yazımı bitireyim barimm..

sevgi ve hürmetle efendim :)











3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Dalmak ve çıkmamak ister bu beden de nerdeee :)

küçükhanım. dedi ki...

valla edacım..çok hoş bir çzgin var kendine göre..takipçinim..ben de bu vintage dünyasına dalıp çıkmamak istiyorum..buaralar feci derecede tutkunuyum..çizgimi devam ettirip geliştirmek amacım..

ve de derim ki ben ege kıyılarında dalmayı seviyorum yine oraları tercih ederim..tavsiye de ederim hani:)

küçükhanım. dedi ki...

valla edacım..çok hoş bir çzgin var kendine göre..takipçinim..ben de bu vintage dünyasına dalıp çıkmamak istiyorum..buaralar feci derecede tutkunuyum..çizgimi devam ettirip geliştirmek amacım..

ve de derim ki ben ege kıyılarında dalmayı seviyorum yine oraları tercih ederim..tavsiye de ederim hani:)