11 Kasım 2009 Çarşamba

Denizcan'a günaydın esasoğlan'a sevgiler :)


ilk blok yazımdan selamlar efendim..Denizcanım-ın o mis gibi odasında çıt..çıt..çıt..yağmur dalmacıklarının cama vurduğu bir istanbul gününde erkencecik açtım gözlerimi sabaha..misler gibi de uyumuşum ve kendimi feci dinlenmiş hissediyorum..bu da bugün yağmur çamur demeden yapılabilecek her türlü aktiviteye sonuna değin hazırım demek oluyor efendim :)


veee sen de sevgili bloğum bu andan itibaren yazacaklarıma tüm gerçekliğiyle hayalperest ve bir okadar da 'saf-dışı' bir şekilde eşlik edeceksin..hazır ol yeşocan'ın kalemine ;)


henüz uyanmamış Denizcanım-a buradan sabah öpücükleri yollarken esasoğlan -Bilaloğlan-ıma da bendeniz Yeşocan-la mutluluklar diliyorum :)
p.s.photo by me! 'its name: her gittiği şehirde çalacak bir kapısı olan :)'

Hiç yorum yok: