23 Kasım 2009 Pazartesi

porsukağacı.




dehşetengiz bir kızgınlık ve öfke hali söz konusu içimde..hiç birşey sölenmesin,emredilmesin,beklenmesin benden..susayım,kitabımı okuyayım azıcık birazcık keyif yapayım istiyorum.yalnızlığı özlüyorum..tek başıma istediğimi yapabilme özgürlüğümü istiyorum..kimse yerimden kalktığımda ne oldu?ne yapıcaksın?nereye? gibi söz dizinleriyle beni sıkmadan,bana karışmadan kalkıp odaya kitap karıştırmaya gitmek,lavaboya gitmek,mutfağa su içmeye gitmek,üzerime hırka-patik-vs.almaya gitmek,gitmek,gitmek ve yine gitmek istiyorumm!

sabah kalktığım andan akşam yatış saatime değin hep bir koşuşturmaya tabii olmaksızın kendi başıma takılmak istiyorum evde..dışarı çıktığımda yaşadığım çevreye has bir davranış olarak aile dayatmaları,engellemeler vs.vs. ne olursa olsun benim canımı fec'i şekilde sıkmakta!bu annem olsun bir başkası olsun..insanların gözü sürekli yaptığım işte,ne yapıyorum ne ediyorum,nereye gidiyorum,kimlerleyim'de..abi 23 yaşımın son demlerinde 24 yaşıma ramak kala yaşadığım içler acısı kuşak ve çevre farkına bakar mısınız?tahammül sınırlarım zorlanıyor..üzülüyorum üzülüyorum hep kendi kendimle derdim zaten başka bişey olduğu yok!

evden uzaklaşmak, ailemden uzaklaşmak, Gebze'den uzaklaşmak, en okunası kitaplarımdan uzaklaşmak, en sevdiğim şeylerden uzaklaşmak, telefonlarmdan, internetten, tv'den ve yayınlanan tüm programlardan uzaklaşmak, dostlarımdan/arkadaşlarımdan/tanıdığım tüm insanoğlu ve kızlarından uzaklaşmak ve tüm bunların üstüne bir de kendimden uzaklaşmak İSTİYORUM!

bavulumu hazırlamak, en renkli ve cici bikinilerimi/plaj havlumu/plaj çantamı/flip-floplarımı, elbiselerimi, bol t-shirtlerimi, saç tokalarımı, incik boncuklarımı, güneş gözlüğümü içine koyup, cebime bilmediğim uzak kıyıların uçak biletini atıp bulutların çok üstünde uçmak,uçmak,uçmak..sonunda karaya ayak basıp, süt beyazı tenimi bu bilmediğim uzak kıyıların kızgın kumlarına yatırmak, yanıp-kavrulup terlediğimde turkuaz yeşili berrak sulara atlamak, yüzmek, yüzmek, yüzmek..yüzdükçe suların o çekimi bol diplerine dalıp bir avuç kumla günışığına çıkmak, "yalnız" ve "özgür" kız havalarındayken tek başınalığın keyfini sürmek, tüm olumsuzlukların ve can sıkıcı olay ve olguların üzerine sinir bozucu kocaman kocaman kahkahalar atmak, boğulurcasına gülmek,gülmek,gülmek..gülmekten yoruldukça suları yara yara geri yüzüp su damlacıkları üzerimden aka aka kumsala çıkmak, kıyıda bulamadığım çalı-çırpı yerine ellerim ve parmakçıklarımı kullanarak kocaman bir kahkaha çizip dalgaların onu yalayıp yutmasını seyretmek, gözlerimi kapayıp sırtüstü kumsala uzanmak dalgaların bu kez de beni yalayıp yutmalarına gönüllü teslim olmak ve o yumuşacık huzur veren dokunuşlarının keyfini sürmek İSTİYORUM!

çok şey mi İSTİYORUM?


Hiç yorum yok: