27 Kasım 2009 Cuma

şatodaki çilek sepeti!



bayram geldi. hoşgeldi. sırf adı bayram diye kendimi mutlu hissediyorum. evet bayramları seviyorum lunaparkları, vişneli browniyi, pijamaları, pofuduk terlikleri sevdiğim gibi..hediye almayı ve vermeyi de çok seviyorum..kendimi ve etrafımdakileri de nedenli-nedensiz sevindirmek beni innanılmaz mutlu ediyor..neden böleyim bilemedim ben onu! :)

velhasıl kelam..bugün bayram ve mutlu olmam gerekiyor..ama yeterince değilim nedense..ailem hatta sülalem evlerden dolup dolup taşıyor. kalabalık, mutlu insan yüzleri görmek geçici mutluluklara sürüklüyor olsa da beni dediğim gibi geçici yaa pek etkisi kalmıyor..ben ne idüğü belirsiz bir ruh halinde dolşıyorum ortalarda..

üzerime kabarık kabarık en kabarık çok kabarık bir krem rengi elbise giymek istiyorum şimdi..kocaman bir şatonun kule odasında olmak aynadan yansıyan görüntümü seyretmek istiyorum..zaman bi zahmet 18.yy olsun..ve hemen kuleden karşıda uzanan yemyeşil çayırları ve şırıl şırıl akan nehri göreyim..aynadan gördüğüm yansımama hayran hayran bakarken birden aynanın içinden küçük bir sepet çilek çıksın önüme düşsün..sonra ben çilek manyağı bir blogger olarak hemen uzanıp bir tane çilek alıyorum..kıpkırmızı..üzerindeki siyahcık minikcik noktacıklar öle "ye beni!ye beni!" diyor ki hemen noktacıkların büyüsüne kapılıp hooppp ağzıma atıyorum o lezzetli şeyi..ımmhh..ımmhh..keyfini sürerek yutuyorum o kırmızı meyve harikasını!sonra bişey olur mu acaba? diye düşünüyorum sonradan geliyor aklıma..hoşş gayet normal ölee aynada hayran hayran bakan bir megaloman safdışı bir prensesvari bişey olunca gayet normal :Pbekliyorum..bekliyorum..bekliyorum..havada açılan hemen bir cümlecik bulutunda "loading.." yazıyor ama bişey olduğu yok..ııı ııhh! cık! vs.
sonra ben de önüme konan bir sepet çilek ganimetini yiyip oturmaya devam ediyorum sandalyemde..ne hoş bir 18.yy tablosu değil mi?ama olsun bunu istiyorum!böle vurdumduymaz,tınnnnn!!!,gamsız,böle tuhaf ve saf olmak istiyorum kısa bir süreliğine..keyfini sürmek istiyorum..nasıl bişey acaba diye?


neysem.mutlu, huzurlu, çılgın kalabalıktan uzak güzel bir bayram temennesiyle ahali! :)

Hiç yorum yok: