22 Kasım 2009 Pazar

falling asleep.




başağrısından çatlayan bir beynin trajik uykuya gömülüşü..istem dışı olaylar sözkonusu..sözde 5saatlik dersten sonra-kii bu duruma nedense hiç alışamadım.millet pazar sabahı sıcacık yataklarının içinde uykunun en sevimli yerinde ayaklarını birbirine sürtüp mışıl mışıl uyuyorken bendeniz sabahın körü vakti düşüyorum tim..tim..tim..yollardayım!ne hazin bir tablo yeşocan için!:(gözlerim şişik şişik,ağzım 10x5 metre esnemeyle gevşemiş halde,başağrısı blah..blah..blah- hiç halim vaktm keyfim tadım tuzum hiç bişeyim kalmadı hiçbir yanımda.-ne de çok "hiç" kullandım 1 adet cümle içerisinde heyhatt!-

eve geldim 2 saat uyudum..ne oldu peki?kabuslarla boğuştum durdum uyuduğumdan da bir şey anlamadım ve şimdi daha beter yorgunum efendim.."yukarı tükür bıyık,aşağı tükür sakal." misali valla bendeki durum..başka tabire şayan bir cümle yoktur şu durumumu özetleyecek..şimdi BKM mutfak tv'de loboloboloblobloooobbbb derken anacağım elcağızlarıyla yapacağı bayramlık ev baklavasının içini hazırlıyor fındıkları kırmış iç ediyor..ben de bilgisayarın başında sevgili bloguma birkaç cümle bız'bıklıyorum..ne sevimli bi tablo değil mi?kendi başımıza takılıyoruz ölece..aslında kendimi huzursuz,bir yerde duramayan kötü ve depresif bir ruh halinde hissetmiyorum..tek derdim sanırım uykusuzluk ve güniçinde görmüş olduğum rüyaların diz boyu kabuslara batmış olması!insanı ister istemez sıkıntıya sokuyor bu ruh hali yoktan yere..ne gerek var ki..

pıfff pofff pufff!

Hiç yorum yok: