22 Kasım 2009 Pazar

tatlı limon*

güzel birgündü istanbul sınırlarında,taksim sokaklarında,öğlen 1 ila akşam 5 sularında..ve dostlar geldi taaa uzaklardan..tıpış tıpış yanlarına gittim,hasret giderdim,güldüm,eğlendim,mutlumutlu oldum..sıcak adaçayı yudumladık,kahve keyfi yaptık,sokakları arşınladık,arabamızı belki park etmek için aynı noktada 1364 kez dönüp dolaştırdık ama aynı havayı solumak da yettii..tüm gerginliğimiz,sıkıntımız,çocuksu mutluluğumuza karıştı gitti..ve sonra gittiğim yollardan geri geldim hüzün bulutu başımın tam üstünde en heybetli halleriyle salını salınıverirken..saat geceyarısını buldu ve ben bu güzel günün en kısa zamanda kendisini yinelemesini isterimm..sonra bir daha yinelemesini..sonra yine yinelemesini..özlemim diz boyu anlatamam..hele ki çanakkale gibi dünya güzeli bir mekandan kocaeli gibi dünya kötüsü bir mekana kapak atmak-atmak mecburiyetinde kalmak- adapte olma babında çok yoruyor beni..cillop gibi bir hayattı orda yaşadığım..sonra aile yanına dönmek nasıl da koyuyor ahhh ahhh yaşayan bilir misali en derininden çekerim ahh'ımı..

-deşme yaralarımı blog!dokunma bana!gelme üstüme!çok histerikim çookkk!beni bir ben anlamaya çalışırım..onu da yapamam elime yüzüme bulaştırırım..kalır ölece!neyse işte öle!-

böle bir güzel günün anısına tutup depresif kelime bıdı.bıdı'larıyla keyfimi bozmayayım..en kısa zamanda yine biraraya gelicez nasıl olsaa..bayram yakındır ee pek tabii gezme bahanem de yakındır ;)

birkaç tane güniçi fotolardan koymak ister canım..koyarım kıh..kıh..kıh :)

































all photos by Yeşocan*

Hiç yorum yok: