29 Nisan 2011 Cuma

piensa en mi*



Bir yeni blog kaydıma daha havaların dengesizliğinden yahut içinde bulunduğum manyakça yoğunluğun beni nasıl yorduğundan, annemin menopoz hallerinin beni nasıl çileden çıkardığından, gündemin her zamanki kabarık kabarık hep kabarık olaylarına içerleyip dertlenip tasalanıp küfretmekten dem vurarak başlamicim rahat olabilirsin sevgili bilok! Şimdi derin bir nefes all sonra ver hoh!

Son zamanlarda yazılarımın karamsarlığı ve sürekli huysuz koca karılar modunda şikayet edip dile getirdiğim sözlerle bu hayat ve enerji dolu bloğu içinde bulunduğu gloomy atmosferden sıyırmak istiyorum.. Bir nevi Dolce Vita! yeniden kıpırdanış, uyanış, tazelenme falan işte.

Yorgunluğumu bol bol tükettiğim sularla ve sabah aç karna bir kaşık yediğim/yiyeceğim keçi boynuzu pekmezimle alt etmeye çalışıyorum. Sabah mesela haftasonu diye erkencik kalkıp Gebze'min o müthiş duman ve is kokulu sabahında yürüyüşe gidiciiimm..Hayat çok güzel be sinyora! Gel katıl bana birlikte yapalım yürüyüşümüzü. Sonra gaste alırız bayiden bir de bol tahıllı ekmek sonracığıma kahvaltı hazırlarım sana kekikli ve bol zeytinyağlı domates bir de yanında ezine peyniri..Ahh unuttum zeytinlerim vardı benim küp küp bol etlisinden. Bir de tomurcuklu çayımı demledim mi yeme de yanında yat istersen fotoğrafını da çekebilirsin izin veriyorum. Yürüyüşte yaktığımız kalorileri misler gibi yükleniriz tekrar. Takmayız ama sohbetim iyidir her şeye bedel. [ bir de böyle böbürcüklenmesem :]


Neyse.


Hayatın tatlılığından bahsediyorduk değil mi? Pazar günü yağmurlu olmasa da Sapanca çekimimiz ertelenmese. Ertelene ertelene bir hal olan dış mekan çekimlerimiz beni kahırdan öldürecek. O değil adım kolpaya çıkıyor böyle böyle zoruma giden o başka bir şey değil hani. Lütfen artık bir süre yağmur yağmasın ve ben ot-bal-çiçek-böcek-kelebek-çayır-çimen dalayım ormana hey ormana! İçimde duyduğum isteğin oktavı böylesine yüksekten işte!


Güzel bir haftasonu olacak ama bunu cumartesi'ye 13dk. kala böyle içimden hissediyorsam öyle olacaktır. Olmalıdır. Hem yarın mis gibi taze bebek kokusu koklamaya gideceğim. Kamu.canın 50mm. objektifiyle (ben kendisine "miss meggie" diyorum.) bol bol 1.8 diyaframlı fotolar çekeceğim heyo-yuppi-vs.


Heyy tamam ganimetleri paylaşırım ayıp ettin..

Şimdilik Görüşmek üzere.


günün fotosu: yukarda.

günün şarkısı: lady gaga/born this way

2 yorum:

yıldız dedi ki...

bize de bekleriz hem seni görelim hem güzel fotolar çekesin ;))
bak bugün fena değil hava:)

ABSOLUT - eklektik dedi ki...

cektıgın fotografları cok begenıyorum. sacların da cok cok güzel ve rengi sana cok yakışıyor:=)