3 Nisan 2011 Pazar

nisanın ilk haftasonunda ne yaptım?

"Bugün ne giydim? kıvamında yazılmış olan başlıktan ötürü kusruma bakılmasın" diye giriş cümlemi yazayım. Şu an bu satırları yazarken show tv.de yayınlanan survivor tüm yaratıcılığımı kırbaçlayıp bana engin hayal gücü sunmakta. Hele ki Nihat D. gibi bir zat-ı muhterem benim model aldığım yegane insan.dır ki bu satırlar başka türlü yazılamazdı! Neyse efendim biz dönelim konumuza. Böyle laf-ı güzaflarla daha fazla vakit öldürmeyelim. Bir fotoğraf altına düşürülen birkaç cümleyle bir haftasonunun nasıl geçtiğine dair yüzeysel bir beyin fırtınası yapayım. Hadi bakim! Cumartesi sabah 10 suları. Eskihisar/Kaptan Köşkü'nde bir gece önceden hazırlanıp dolaba itinayla yerleştirilmiş kahvaltı tabaklarıyla buluşmadan 4 dk. 23 sn. önce. Evet heyecanlı ve muzır görünüyorum ve mutlu mutlu gülümsüyorum karşımdakine. Sevgiler sunarım.



Sinemaya gitme arzusu. Kaybedenler Klübüne 2 kişilik arka ortalardan bilet. Seans 13:30. Daha 1 saat 30 dk. var. Penguen kitabevi iyi ki açılmış. Kitap raflarına boy yetmediğinde imdada yetişen 2 basamaklı merdiven. Meraklı gözlerle yeni çıkanları/en çok satanları/newyork bestseller'ları didiklemece, koltuk altına beğenilenleri sıkıştırmaca.

[Kaybedenler klübü hakkında görüşlerimi belirticim ilerleyen postumda. Olmazsa olmaz.]



Kahve Dünyası soluklanmacası. Frambuazlı café latte! Enfes bir lezzet. Sıcak. Sütlü. Keyifli. Yanındaki bitter kaşık çikolatalar muazzam. Bitter'i seviyorum. Bitter'e aşığım. Aramızda duygusaldan öte bir bağ olduğunu ulu orta söylemekten de hiçbir sakınca görmüyorum. Forever Bitter!




11 yıllık kadim dostum Sinocanım'ın doğum günü. Nüfus cüzdanında 15 Mart diye gösterse de biz 2 Nisan'da kutladık. Ahh bu iş-güç ahh bu hayat meşgalesi yoruyor azizim.

Kutlanası, çocuk gözlerini parıldatası, mutlu olunası türden bir biraraya geliş. Nice Biz'li günlere.




Akşam sürpriz bir kararla yağmurlu istanbul yollarına düşmece. Işık oyunlarıyla, yağmur damlalarıyla, şarkılarla, günün yorgunluğunu atarcasına tim tim gitmece.




ve arta kalan vakitlerde bol bol kuş fotoğrafı çekmece.




Dön-dolaş gebze-istanbul 1 saat 12 dk.


Akşamdan bu yana dilime dolanan Regina Spector/Fidelity ile veda ederken, bol fotolu güzel yarınlarda buluşmak üzere sevgiyle esenlikle kalın sevgili blog dostlarım diye can-ı gönülden selamlarım sizleri.

8 yorum:

meral erdogan dedi ki...

bu pazar gunlerinin en cok sevdigi insan kisisi sensindir herhalde :) cok mardin fotosu var yesom yuzlerce. ilk firsatta söz! operim!

küçükhanım. dedi ki...

bekliyorum güzel paylaşımlarını kuzum benim! ben de öperim :)

Damlo dedi ki...

vuu yine güzel fotolar ve yine güzel kayfe dünyası!

ben şu martıları twitter için alabiler miyim?

defne dedi ki...

of yaa nişanın ilk hafta sonu diye nasıl okudum başlığı bilmem, nişan fotosu falan bekliyorum derken tekrar başlığa döndüm falan :p of ya:)

küçükhanım. dedi ki...

damlocanım martılar senindir :)

defnecan güldüm epey nişan fotosu falan dur daha zaman var şimdilik nisan'la idare edelim biz :)

Damlo dedi ki...

eheheh zıpzıp!

Damlo dedi ki...

bi de teşekkürler bittabié!

küçükhanım. dedi ki...

bir fotoğrafın lafı mı olur allasen damlo :D
öperim mıncırıklısından :P