4 Temmuz 2010 Pazar

3 gün.


3 gün.
koskoca 3 gün.
ne aranıyorum, ne de merak ediliyorum.
öylesine kendi halime bırakılmışım.
öylesine darmadağın.
ağlıyorum.
hem de öyle çok ağlıyorum ki!
insanın kendi gözyaşlarında boğulması ne demekmiş bunu çok iyi anlıyorum.
yumruklarımı ısırıp, duvarları tekmeliyorum.
kendimi tanıyamıyorum bile.
bu kim?
bedenimi istila eden bu çaresiz ve mutsuz kimlik kime ait?
bu ağlamaktan şişmiş gözler ve yanakları ıslanmış surat,
bu feri kaçmış pırıltısız göz bebekleri,
ısırılmaktan kabuk bağlamış dudaklar,
gülmeyen bir yüz,
hep ağlayan ve yine hep ağlayan bir ben!

beni böyle mutsuz etmeye kimin ne hakkı var ki?
ve kendisi için gözyaşları döktüğüm bu kişi nasıl bir vicdana sahip?
benim böyle olduğumu bile bile beni yalnız bırakmaya devam ediyor..
ne bir ses, ne bir belirti kendine dair.
bir yerlerde acı çektiğimi ve gerçekten kendimi paraladığımı bildiği halde
sessizce acı çekişimi seyretmekten zevk alan bir kötü adama dönüşüyor gözümde!
ihtiyacım olan şu kahırla geçen zamanların çetelesini kim tutar bilemiyorum
ama yaşadığım şu 3 gün bana cehennem azabından daha beter geliyor!
içi yanar ya insanın her nefeste
işte aynen öyle yanıyor içim.
sanki bir can eksildi benden
sanki bir canı uğurladım ebediyete..
acım işte bu kadar büyük!
acım işte bu kadar can yakan türden!

sebebi ne olursa olsun ben isterdim ki engin bir hoşgörüyü yanına almış bir adam gelsin bana desin "ben burdayım..hep yanındayım!"
sarsın beni, kucağında uyutsun hatta!
gözyaşlarımı elleriyle silsin dayasın yanağıma yanağını sıcaklığını hissedeyim..
öyle güzel sözler etsin bana..
ruhumu okşasın en pamuk hisli elleriyle..
ve hatta şarkılar mırıldasın..
güldürsün beni..

"bana ellerini ver,
hayat seni sevince güzel,
sana ömrümü verdim ey nazlı güzel!"

diye diye kulaklarıma dayasın dudaklarını..
ben o gül dudaktan dökülen her bir sesi yudum yudum çekip yutayım içime..
ama yok.
uzun bir sessizlik..
sözde kendimi dinlediğm rest çektiğim bir sessizlik..
evet kendimi dinliyorum!
her ağlayışımda haykırışımın ve iç çığlıklarımın içimde açılan vadilerdeki yansımalarını dinliyorum..
kulaklarım uğulduyor çınlıyor da bir tek "o" bilmiyor işte benim ne menem hallerde olduğumu.

"ben böyle bir adamım!beni böyle kabul edeceksen et, etmeyeceksen de ne sen daha fazla benim zamanımı çal, ne de ben senin!" demek zaten bu aşk'ı içte-dışta-her bir surette bitirmişsin demektir. en son tartışmada söylenen bu sözler beynimin içinde milyonlarca kez yankılanıp durmakta şu son 3 gündür.

yine aynı şeyler, yine aynı sebepler, yine aynı mutsuzluklar.
iletişimsizlik dizboyu.
biliyorum ki gururumu ayak altına alıp ben "alo" dediğimde suçlu olacağım..suçlanıp yine aynı replikle kahrolacağım!
ama benim öyle büyük öyle büyük ve yine öyle büyük bir sevgim var ki!
rest çekmiş gibi görünsem de benim sevgimin ağırlığı yine beni ayaklar altına alır da çaresiz ve umutsuz hallerde yalvarırım..
evet yalvarmak.
ne kadar çaresiz ve acımasız bir hal öyle değil mi?
ben sevgim için yalvarırım.
ben sevgim için köle olurum.
ben sevgim için canımı ortaya koyarım.
yeter ki dil açılsın ,
dil konuşsun ,
dil susmasın.

çok beter yanıyor yüreğim ve artık dayanamayıp yazmak istedim içimde biriktirdiklerimi.
belki tek taraflıyım.
belki can sıkıcıyım.
belki bencil ve dik kafalıyım.
ama içim der ki;

"beni bilen bilir de, bilmesini istediğim beni bilmez!"

kendimi iyi hissedinceye dek yazmıcam artık.
hoşçakal!

15 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım nasıll
anlamadım?
yazmıycakmısın yazmalısın lütfen bırakma ama gitme=(

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım nasıll
anlamadım?
yazmıycakmısın yazmalısın lütfen bırakma ama gitme=(

-mug- dedi ki...

seni o kadar iyi anlıyorum ki yaşadıklarımız bu kadar benzerken birbirine...
keşke yaşamasak bu durumları, bu gözyaşları işlemese içimize. bu kadar hayalkırıklığı yaşamasak. Sevdiğimiz adamların bu kadar değiştiğini görmesek... acı içinde kıvranırken onların bu umursamazlığı aklımıza gelince daha beter çırpınmasak gözyaşlarımız içinde. seni okadar iyi anlıyorum ki güzelim.. desteklerinin en tepede olması gereken bu günlerde (kpss öncesi son 5 gün) o insanların nasılda bencil olduğunu görmek iki kez belki on kez daha fazla yaralıyor...

benim yaşadığım şeyleri o kadar güzel özetlemişsin ki kendime itiraf edemediğim şeyleri artık daha net görüyorum.
Teşekkürler sana!!
ve
Teşekkürler bu duyguları yaşatan o ...lara!!! her neyseler artık!

müge.

yıldız dedi ki...

En çok destek olması gereken bir zamanda bunları söyleyen,yapan biri yalvarmayı ve hala sevmeyi hak etmez.Her ne şekilde seversen sev,o anlamamış ki seni ve sevgini..

Bırak gitsin nereye gidecekse.Böyleyim diyorsa ben de böyleyim diyeceksin.Yani beni anlamayanla işim yok diyeceksin.Çok mu katıyım,sevgiyi unut der gibi mi yazdıklarım.Hayır Yeşocanım böylesi daha iyi.Şimdi için zor olsa da sonrası için çok iyi.

Sen sadece sana ve sevgine güven,biraz zaman geçsin her şey daha iyi olacak;)

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

güzel dostum!!!şuanda resmen içim acıdı hem de o kadar acıdıki lanet olsun...sevgin yücedir sevgin büyüktür ama şunu unutma sen daha büyüksün, değerlisin, bi insan ben buyum deyip kendinden biraz da olsa fedakarlık yapamıorsa sen de busun biraz senin gönlünü hoş tutamıyorsa, sevgin sadece tek taraflı mutluluk olur..hepimiz yaşıoruz , kolay vazgeçemıyoruz karşımızdakiler kadar..en kötüsü de biz buyuz diyemıyoruz hiç..biz o kadar çok seviyoruzki mutlu etmek için kendimizi hiçe sayıyoruz..ama sen çok iyi biliyorsun ki sen cansın ya, sen dostlugumuzu güzelleştirebilen,kendinden cok başkalarını düşünen çok ama çok nadir insanlardansın..
o adam bu vicdana sahipse ve kıymet bilmıyorsa bırak gitsin...sensiz kalsın kaybettiğinn ne oldugunu anca öyle anlar..
şunu unutma dost yanım herzaman yanındayım,ve en kısa zamanda görmelıyım seni!!!!

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

güzel dostum!!!şuanda resmen içim acıdı hem de o kadar acıdıki lanet olsun...sevgin yücedir sevgin büyüktür ama şunu unutma sen daha büyüksün, değerlisin, bi insan ben buyum deyip kendinden biraz da olsa fedakarlık yapamıorsa sen de busun biraz senin gönlünü hoş tutamıyorsa, sevgin sadece tek taraflı mutluluk olur..hepimiz yaşıoruz , kolay vazgeçemıyoruz karşımızdakiler kadar..en kötüsü de biz buyuz diyemıyoruz hiç..biz o kadar çok seviyoruzki mutlu etmek için kendimizi hiçe sayıyoruz..ama sen çok iyi biliyorsun ki sen cansın ya, sen dostlugumuzu güzelleştirebilen,kendinden cok başkalarını düşünen çok ama çok nadir insanlardansın..
o adam bu vicdana sahipse ve kıymet bilmıyorsa bırak gitsin...sensiz kalsın kaybettiğinn ne oldugunu anca öyle anlar..
şunu unutma dost yanım herzaman yanındayım,ve en kısa zamanda görmelıyım seni!!!!

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

güzel dostum!!!şuanda resmen içim acıdı hem de o kadar acıdıki lanet olsun...sevgin yücedir sevgin büyüktür ama şunu unutma sen daha büyüksün, değerlisin, bi insan ben buyum deyip kendinden biraz da olsa fedakarlık yapamıorsa sen de busun biraz senin gönlünü hoş tutamıyorsa, sevgin sadece tek taraflı mutluluk olur..hepimiz yaşıoruz , kolay vazgeçemıyoruz karşımızdakiler kadar..en kötüsü de biz buyuz diyemıyoruz hiç..biz o kadar çok seviyoruzki mutlu etmek için kendimizi hiçe sayıyoruz..ama sen çok iyi biliyorsun ki sen cansın ya, sen dostlugumuzu güzelleştirebilen,kendinden cok başkalarını düşünen çok ama çok nadir insanlardansın..
o adam bu vicdana sahipse ve kıymet bilmıyorsa bırak gitsin...sensiz kalsın kaybettiğinn ne oldugunu anca öyle anlar..
şunu unutma dost yanım herzaman yanındayım,ve en kısa zamanda görmelıyım seni!!!!

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne yazık ki ilişkilerde bazen bir tarafın gösterdiği hassiyet yada beklentileri diğeri karşılayamıyor. lütfen üzme kendini senin için herşeyin hayırlısını diliyoruz

denizcan dedi ki...

becerebildim mi bilemedim şarkı link'i koymayı..
ama dinleyince sen geldin aklıma..
son entry'inle alakası yok bu şarkının; sadece görebil diye buraya yazıverdim.. seni çok seviyorum yeşocan'ım..

http://fizy.com/s/1k5x7g

fazla söze gerek yok..

küçükhanım. dedi ki...

zeynepcim: yazmayı bırakmadım, bırakamam da..ama bir süre ara versem iyi olacak..kendimi toparlamam için..ama çok güzel olaylar ve haberlerle geri döneceğim..içimdeki ses yanıltmaz beni :)

mügecim: "herşey değişir!" sözünü çok benimsiyorum son zamanlarda..ve bu sözü hayatımızın her köşesine serpiştirebiliriz..değişimi kabullenmeli ya da radikal değişimlerle yeniliğe merhaba demeli..hangisi olsun?

yıldızcım: hayatım boyunca mantıklı yönüm hiç apır basmadı..hep duygusal ve incecik bir çizgide gidip-gelen bir merhametim oldu..bu söylediklerini ne kadar yapabilirim bilmiyorum ama yine de mantıklı yönüme seslendiğin için gerçekten çok teşekkür ediyorum canım..

küçükhanım. dedi ki...

katyam: burdan da söylemek istediğim birşey var ki içimdeki sevgi öyle yüce ki öfkeden kudursam da mahvetsem de kendimi, sonunda yüzümü döndüğüm kişi "o" oluyor..sonu mutlu noktalansın inşallah kuzum ne diyelim..

burcucanım: yorumun için gerçekten çok teşekkür ederim tatlım..en kısa zamanda kaldığı yerden devam etmek dileğiyle, öpüorum gülyüzünden!

denizcanım: seni çok seviyorum Dostum!
manen, cismen, tüm duyarlılığın ve dost sıcaklığınla yanımda olduğun için gerçekten minnettarım!

şarkıya bayıldım bayıldım bayıldım!
bugünden beri milyon kez başa sardım sardım dinledim!
çok güzel geldi canım, saol :)
en tez zamanda en sağlamve mutlu yüzümle görüşeceğiz inşallah kuzum..öperim çok gin :*

Eftelya dedi ki...

kötü oldum. yasadim bende uzun aylar bu insani kahreden gercekleri. ben buyum, ya kabul edersin, ya etmessinleri..
neden hep biz olmaliyiz uyum saglayanlar, neden biz "ben buyum" demeyiz ki...
Güclü ol Yesocan, bir gün bu haline güleceksin... ama simdi bu acinin da tadini cikar... güzel seydir sevmek, sevgisi icin de yirtilana catlayana kadar aglamak...
güclü ol yesocan.. söz. bir gün gececek..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Yeşocancaan... neler olmuş böyle?:(
Unutma, "zaman her şeyin ilacıdır"
Ama umarım, o ilaca ihtiyacın kalmadan düzelir her şey...

pudrakokusu dedi ki...

kendi hayatımda yaşadığım bazı şeyleri tekrar hatırladım yazınla.. seni anlıyor olmak, anlıyor olmam sana bi fayda sağlasa keşke...
seni iyileştirecek olan yine kendin olacaksın. senin ilacım yine sende. ve bol şans dilemekten başka şey gelmez elimden sanırım. dilerim en kısa zaman da toparlanırsın. iyileşmen biraz vakit alabilir ama o da olacaktır muhakkak.. ayşe' ye katılıyorum. zaman zaman zaman...
sevgiler...

...a... dedi ki...

sevdim ben bunu pekçe..