31 Temmuz 2010 Cumartesi

nefesini tut ve şimdi atla masmavi sulara! ilk durak cundaa! :)


10 gün dedik bir de bakmışız ki tam 16 gün tatil yollarında kalmışız.
bundan şikayetçi miyiz peki?
elbette ki hayır! bilakis fazlasıyla müteşekkiriz ;)

sevgilinin minik kırmızı arabasına atlayıp şarkılar-türküler söyleyerek, espriler yapıp saçma sapan detaylarla dalga geçerek, hayatı "ti"ye alıp gülüp eğlenerek ege'ye ve sonra güneye, daha da güneye en güneye inerek kendimizi mutlulukla dolu bir tatilin koynuna attık..

o tatil öyle güzel geldi ki bize!
tenimiz önce kızardı sonra karardı en sonunda bronzlaştı.
yüzümüz önce aydınlandı sonra parladı en sonunda ışıl ışıl ışıldadı.
gözlerimiz önce şaşırdı sonra hayran kaldı en sonunda aşık oldu bay-yıl-dı-!
ve bizim gönlümüz kalbimiz yüreğimiz tam anlamıyla EGE'de kaldı!

ne söz söylesem ne desem dillendirsem kifayetsiz gerçekten.
hayatım boyunca yaptığım en hakiki tatil bu oldu!
bir ilk'ti ve inşallah bundan sonra daha pek çok kez tekrarlamak nasip olur..
16 gün pek çok kişi için uzun soluklu olsa da bu sürenin yine de benim için tadı damağımda kaldı ;)

şimdi çektiğim onca videoya ve yaklaşık 15GB'lık fotolara bakınca bu tatlı ve keyifli rüyanın sona ermesine içten içe öyle çok üzülüyorum ki :(
gelecek yıl daha da güzelini yaşamak nasip olsun diyorum..

tatil rotamız sırasıyla Ç.kale/ayvalık-cunda adası/bodrum ve son olarak antalya'ydı.
hepsini tek bir postla yayınlamam mümkün olmadığı için ayrı ayrı postlar hazırlayıp yayınlamanın benim için daha iyi olacağını düşündüm.
bu sebeple ilk durak Cunda adasından başlıyorum blog yazıma..

çektiğim fotoları paylaşmaktan ve altlarına hissettiklerimi yazıp yayınlamaktan mutluluk duyarım efendim (^^)


sevgili ZuZum'un Ç.kale'de olmasından istifade edip bir gece orada konakladık..hem dostumla sohbetin keyfini sürdük, hem Ç.kale'den taze bir nefes çekip öyle başladık tatile :)


kaz dağlarından aşağılara inerken arada soluklanıp bu eşsiz manzaranın keyfini sürdük durduk :)


kırmızı kurdelalı olmasa da siyaha beyaz puantiyeli hasır bir şapkam var artık benim! :)


Cunda Adası'nda etkilendiğim güzel mekan -Ayna Cafe-
tavsiye edilir ;)
karanlık çökünce Ada sokakları daha da cıvıldıyor ışıldıyor kımıl kımıl kımıldanıyor ;)



ve öyle güzel bir lezzette ki ada'nın zeytinyağları insanın fırından sıcacık çıkan mis kokulu ekmekleri bandıkça banası geliyor..hele bir de kekikle şenlenmişse değmeyin o mis gibi tadın keyfine! :)




"kırmızı" isimli bu minik ve otantik dükkan hakkında daha önce bir dergide bir yazı okumuştum
.2 kız kardeşin işlettiği bu minik dükkan gezilip görülesi özel hediyelerin alınabileceği nadide bir yer bence..



akşam olunca kendimi attım tezgahların olduğu yere ve hoşuma giden minik detayları çektim durdum ve çok keyif aldım yaptığım bu işten :)






Aşk-ım Memnum her yerde! :)



sevgilinin sabah sabah şirin olanına kurban olurum ben! :)


Burası da Karadeniz Pastanesi..içi çok güzel! Kahvaltısının kalitesi ve lezzeti de çok iyi!


Ayvalık'a gidelim, yat turuna çıkalım, mis gibi serin koylarda denize dalıp güneşlenelim! :)



ben.o.













Ne şanslıyız ki adaya gittiğimiz zaman Cunda Müzik Günleri'ne denk geliyordu ve 3 gece boyunca müzik keyfi yaşadık. En çok da Serkan Çağrı'nın konserinde coştuk eğlendik. İyi bir klarnet ustası ve sanatçı.
"Bu fasulyaaa 7,5 liraaa!" deyiverip durduk gari ;)

Serkan Çağrı.
bir dinleyin.



Cunda-Çataltepe Plajı.
Çok sessiz sakin ve kirliydi denizi ne yazık ki :(







Bu nasıl güzel bir gelenek'tir!
-sünnet olayı'ndaki şaşaa'yı ve abartıyı kastetmiyorum yanlış anlaşılmasın!-
Bir sünnet çocuğu at üzerinde adayı turluyor sessiz sedasız..
çok etkilendim!


ben.o. II


soldan sağa kardeşim ve sevdiceğim ve suda yaptıkları akrobatik hareketler! :)


Cunda'nın 3 şeyi meşhurdur:
kedisi, keçisi ve delisi.
biz kedisiyle karşılaştık.


gölgeler.


2 yıl sonrası için yapmayı planladığımız düğünümüze hazırlık babında -düğün pozlarımız-dan sadece bir tanesi ;)



Cunda'nın tarih kokan sokakları..
Hele kapılarının o estetik yapısı yok mu?
işte ona hastayım.
ama onlarca kapının kolajını sonraya bıraktım..daha özel olsun diye.
başka bir zaman postlarım ;)



Ada'nın taa tepesinden güneşin batışını seyretmek gerçekten muhteşem! :)



incik.boncuk.


ve Adanın en sevdiğim lezzetiyle sonlandırayım bu yazıyı.
aslında Ayvalık'ta sarımsaklı, Şeytan Sofrası, Cennet Tepesi gibi daha pek çok yere uğradık fakat sevgili fotoğraf makinemizin şarjı bittiğinden orada yalnızca cep telefonlarımızı kullanmak zorunda kaldık. Görüntü kalitesi kötü olduğundan paylaşmak istemedim.
Belirtmeden geçemiciiimmm :)
Sırada Efes/Meryem.ana ve Bodrum fotoları var.
20 günlük suskunluğumun açılışını Cunda'yla yaptık.
Devamı da aynı eğlenceli ve keyifli hızla gelecek ;)
Şimdilik.. görüşmek üzere!

11 yorum:

Damlo dedi ki...

dehşet!engiz.

yagmur dedi ki...

gitmis kadar olduk :)

Profösör dedi ki...

çok şanslısınız....

vintage peony dedi ki...

Güzel Cunda, güzel fotoğraflar :)

CEPAYNASI dedi ki...

kısa bir cunda turu yaptım:))
iyi tatiller.....

handeguler dedi ki...

yine ne güzel resimler yüklemişsin. Güzel ve eğlenceli bir tatil oluyır belliki sevgiler

küçükhanım. dedi ki...

herkese pek çok teşekkür ederim :)
daha ayrı ayrı çok sayıda tatil postu bekliyor sırada :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Hoşgeldin Yeşocancan; harika bir tatil olduğu belli, maceraların devamını bekliyoruz:)

sesiber dedi ki...

Cunda postunu bana yorum yazdığın gün okudum ama ancak cevap yazabiliyorum. Sen bu arada ne çok yer daha gezmişsin :) Fotoğraflar harika, aşk ta çok yakışmış fotoğraflarına :) Mutluluklar dilerim.
Son Cunda yazımda yazına link verdim.
Sevgiler
Sibel

naomuack dedi ki...

wow, so cute city and beautiful nature.
you enjoyed it and these pict made me happy smiling ^^

Yeşim dedi ki...

Muhteşem bir ada turu yaptım :) teşekkürler canım. Düğün pozunuza bayıldım ayrıca. Maşallah size, mutluluğunuz sonsuz olsun :)