5 Aralık 2009 Cumartesi

wanted!

yeni bir alışkanlığım olsun istiyorum.günlük tutmanın,küçük notlar almamın,blog yazmamın dışında olsun..evet evet farklı olsun!bu yıl artık kendimi "ajanda" kullanma yaşına gelmiş koca bir yetişkin olarak görüyorum..minik seyahat defterimin ya da günlüğümün dışında bir şey olmalı.bildiğin sağlam, kalın kapak, parlak ciltli, klasik baba tarzı değil de daha orjinal işlenmiş bir ajandam olsun!!

2010'a girmeden hemen edinmem gerek..bugün gördüm orjinal bir mekanda..çok da hoştu!bayıldım hatta demeliyim ki çenem düştü!! ama malesef maaş zamanını beklemek zorundayım :( erteledim.. gelecektir alacağım vakit!

gecenin bir yarısı düştü aklıma " ajanda aranıyor!" düşüncesi otrdum bilgisayarın başına.ahan da yazdım! -şiişşştttt!! rahatladın mı yeşocan?
-ohhh beeee!! :D





Hiç yorum yok: