20 Aralık 2009 Pazar

-kahve molası-



havaların depresif bir karaketere büründüğü başka bir günde yine sabahın erken saatlerinde başlattım günümü..evet bugün de havalarımız lodos'la birlikte ılıman mı ılıman sıcak mı sıcak..Aman yarebbim ne güzel!ama bu ani değişimler hiç iyi gelmiyor bana..dengem şaşıyor bir kere..sonra ben günde Aknetrent-20x2 kullanan bir insanım.belki son 2 ayımın içinde olabilirim fakat ilacın üzerimdeki olumsuz etkisi beni, daha çok uzun zaman etkisi altında tutacak gibi duruyor..neysem..

keyifli bir haller var bende..aslında her zaman keyfili bir insanım..eğlenceyi severim..gülmek,sohbet etmek,hayatın ve an'ın değerini bilen zat'lardanım buna inancım tamm..ama son zamanlarda yaşadığım bir takım gereksiz gerilimler sözkonusu..bunun da neddeni olarak gördüğüm tek şey kullandığım sivilce ilacı -AkneTrent- dir.
-evet evet!suçlu tam olarak kendileridir hakim bey amcacım! :)
atlatıcam ama az kaldı bitimine..yukarıda belirttim -2 ay'cık!- sonrasında özgürüm..en azından beni artık depresif yapamıcak..eski Yeşocan geri dönecek aramızaaa! yihhuuu!! :D

dersaneden geldim..dışım sıcak ama içim biraz soğudu sanırım..kendime hemen sıcak bir kahve yapıp tüm dikkatimi uyanık tutmak istiyorum..çünkü buakşam tamamlamayı düşündüğüm işlerimin hepsini tamamlayıp yarına birşeycikler kalsın istemiyorum..belki sabahın yine haftasonuma özel erkencik kalkma durumunda kalmış olabilirim..belki derslerden kafam şişmiş biraz da yorulmuş olabilirim ama bu beni "Bugünün işini yarına bırakma evladım!" iç sesimden soyutlayamıyor..bizzat o içimin diğer şahsı kocakarı vır..vır konuşup beni gevşeme modundan alıkoyuyor..olsun iyi de ediyor..bu kocakarıyı da seviyorum ben! :)




bir de yeni şeyler yapmak istiyorum..yeni bişeyler işte..kımıl kımıl tazecik..şuan bunların ne olduğuna dair bir bilgim olmasa da içim "yenilik" istiyor...bakalım..nelere merak salarım nereleri gezer görür dillendiririm zaman anlatır :)

bir şarkı mırıldanıyorum şuan..la vie une rose!..denizcanım'da geçen akşam izlediğimiz Jeux d'enfants filminde küçük kızın mırıldanmasıyla başlayan filmin o eşsiz müziğine kendimi bıraktım..kahveyle iyi gidecektir..şimdi bu hoş anımda minik böğürtlenimin de yanımda olmasını isterdim :(dinlediğim bu hoş müzik O'na gelsin :)

keyfli hoş vakitler cümleten :)

Hiç yorum yok: