23 Aralık 2009 Çarşamba

*

güzel olaylar var etrafımda..içimi kıpır kıpır yapan yeni bir doğuş,sevgilinin mutlu sesi, dostların soluklarını taa yanıbaşımda hissetmenin verdiği o içten huzur, sıcacık bir banyo keyfi soğuk havaya inat, yanan bir sobanın karşısına geçip bol kahveli jacobs içmenin şımarıklığı, uzun zamandır yapılmadık bir şey -yalnızlık- hepsi iiyi güzel hoş da..da..da..a..

bilemiorum..ne yapmalıyım da peşimsıra gelen şu gereksiz,ruhsuz benlikten kurtulmalıyım?
sanki kendim olamıyormuşum hissine kapılıyorum buaralar..yani yaptıklarım hissettiklerim düşündüklerim hep bir başkasına ait şeylermiş gibi geliyor..ve bir de hayatımda aslında olmalarını istemediğim ama nedense bu istemediğim varlıklardan bir türlü vazgeçemediğim gerçeğini yakamdan söküp atmak istiyorum..ama onu da yapamıyorum.gücüm yok tükendi bitti..neden böle bunu da bilmiyorum..

okadar karmaşık ki herşey..gözümü kapatsam ve herşey olup bitse ve açtığımda yepyeni bir hayata başlamış olsam..bunun hayali bir içimi ısıtmaya yetmiyor..kapıyı açmak istiyorum..açıyorum..biraz geçiyor açık durması hoşuma gitmiyor..kapamak istiyorum..kapıyorum..sonra yine açmak istiyorum..açıyorum..kapıyorum..açıyorum..kapıyorum..yani hem istiyorum hem de istemiyorum..ikili delilik dedikleri bu olsa gerek..araf durumu..kabına sığamama bir yere aitliğini hissedememe..

yanımda sevdiğimi istiyorum.ona karşı olan özlemim dizboyunu aşıyor artık..yakında değil uzakta da değil..ortada o da arafta tıpkı ben gibi..özlüyorum sımsıkı sarılıp uyumayı ve uyku ertesi sıcacık güven dolu kollarında uyanmayı..o var olduğunda herşey öle güzel ki..hep olsun istiyorsun..o güç verici güven verici..o seven kollayan..etrafımda bana destek olan ve tüm sorunsallığıma inat beni hep anlamaya çalışan..evet beni anlıyor çaba sarfediyor bunu bilmek de yetiyor..ama yine de ben onu yanımda istiyorum.

uzaktan geçen gemiyi seyredalıp deniz sesinin dinlenme vaktidir.

Hiç yorum yok: