10 Aralık 2009 Perşembe

made by me :)



pek sevgili dostlarımdan biri ZuZu'nun doğumgünü hediyesini bu yıl kendi ellerimle hazırlamayı uygun gördüm..ismi de ballı lokma tatlısı :)
yarın istikamet Çanakkale'ye doğru..hediyeciklerimi de paket yapıp koydum çıkınıma..güzel bir 2gün bizi bekliyor inşallah:)
çok heyecanlı olmakla birlikte Çanakkale'ye ve onu sevilesi yapan dostlara olan özlem dolu mutluluğuma kapak açıyorum!! yihhuuu!!! :)
kısa zamanda görüşmek dileğiyleee mutlu keyf dolu anlar efendim:)

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

woww çok şık olmuş canım

küçükhanım. dedi ki...

örgü dantel ve ufak tefek tasarımlarımdan biri ;)
artık daha sık koymak istiyorum yaptığım işlerin resimlerini..yorumlarını belerim edacım ;)
sevgiyle!

Adsız dedi ki...

Vavv!! Yeşocanım bence sen bu örneklerini bazı mağazaların ilgili yerlerine göster -ciddiyim! Maşşallah!! iyi yolculuklar bu arada -Esra sou : D