26 Eylül 2011 Pazartesi

Bi daha gelmesin!

Uzun, acılı, çok acılı ve ağrılı, katmer katmer sancılı günlerin ardından bir "alo" sesinin içimde uyandırdığı elektrik şokunun etkisini böylesine derinimde yaşarken ben ve onu hala tir tir titreyecek kadar çok severken, onun benim hakkımda söyledikleri o kadar iğrenç hissettirdi ki bana kendimi... Ben bu sözleri ve sıfatları hakedecek ne yaptım dedim? Ne yaptım, ne hissettirdim de bu kadar kötü oldum? Eğlenilecek kızlar kategorisinin en tepe noktasındayken yerim, ben aslında bunun tam tersini düşünmüşüm 6 yıl boyunca. Doğmamış çocuğa don biçen senaryolarla benim kendisini mutsuz edeceğim ve anlaşamadığımız noktasına o kadar inandırmış ki kendini o yüzdenmiş benim yediğim bu koca tekme. O yüzdenmiş bunca yaşanan acılar. O yüzdenmiş beni engellemen ve sana ulaşmamı sağlayacak tüm yolları tıkaman. O yüzdenmiş bensiz daha mutlu olduğunu kanıtlayan her şey.

Ben onun beni biraz olsun sevdiğini ve bu sevgiye sahip çıkacağı ümidini en temiz halimle içimde korurken ve ne olursa olsun onu beklemeye devam ederken, onun benim hakkımdaki düşünceleri ve kesin kararı artık içimdeki her şeyi ama her şeyi bitirdi. Ne bundan sonra Onur var, ne de sevgisi. Artık gözyaşlarımın gereksiz aktığını anlıyor ve kaç gündür kendi kendime sardığım bu yarayı yalnızlığımla daha bir nefretle sarıyorum. Çok acı çekeceğimi biliyorum ama bu saatten sonra istenmediğimin somut kanıtını duyduktan sonra ben gururumu da yanıma alır giderim. Hakkım helal olmasın.

Can Elif'imin dediği gibi:

Hadi topla yüzünü prenses!
Üzülme katla hüznünü.
Kaldır çekmecene bir yerlere sakla.
Daha ömrünü tüketecek nice yaraların olacak, kabukları düşecek, yeniden kanayacak...
Kırmak istiyor bırak gitsin.
Gitmek istiyor bırak gitsin.
Bi daha gelmesin!
İster yen ister yenil.
Daha gençsin öğreneceksin.
İster sev ister sevil,
daha neler göreceksin.
En sevdiğin yanlızlığını al geçir sırtına,
eserse hafiften hüzün üşümezsin...
Belki elmacıkların ıslanır,
fena mı yanakların allanır.
Ağla,durma ağla, biraz ruhun cilalanır.
Kırmak istiyor bırak gitsin.
Gitmek istiyor bırak gitsin.
Bi daha gelmesin!
İster yen ister yenil.
Daha gençsin öğreneceksin.
İster sev ister sevil, daha neler göreceksin.
Gençsin, Güzelsin...



Artık bu "yalan aşk" üzerine konuşacak tek kelimem yoktur.

1 yorum:

Damlo dedi ki...

damdan düşmüş karpuz etkisi +1