21 Mart 2011 Pazartesi

pamuk helva.


Dostum Deniz'i bilirsiniz. Dünya tatlısıdır kendileri. Benim nezdimde bir pamuk helva. Dışardan görünen serin imajının ardında aslında yüreği sıcacık ve vişneli browni kıvamında. Doyamam ben onun o içten dostluğuna, yüreğini en saf ve güzel haliyle bana açışına. En güzeli de bu zaten dostlarımdan yana.. Gerçek, paylaşımcı, sevgi dolu, sahtelikten ve yalandan uzaklar hepsi. Gönülden yakın olsunlar yeter bize.


Çok sık görüşmesek de dostumla biraraya geldiğimizde kaldığımız yerden devam ediyoruz sohbete, eğlenceye, gülmeye, ağlamaya, her şeye.. Deşarj etkisi yaratan nadide bir insan.. Geçen gün yine biraraya geldik. Görüştük kavuştuk paylaştık bir dolu. Enerjim hep had safhada onun yanındayken. Beni nasıl mutlu edeceğini gerçekten bilen bir dost. Hep diyorum bir gün onunla evlenme gibi bir hayalim var. Mykanos yahut Hollanda paklar bizi. Ama bence ve onca ada dedik mi akan sular durur bizim tercihimiz Mykanos'tan yana..Bavullarımızı toplayıp düşmek lazım yollara..


"Atla kamyonetin ardına güzellik ege kıyılarına dek götürecekmiş bizi..Sonrasında buluruz bir yelkenli açılırız ege'nin turkuaz sularına rahat ol!":)


Hep güzel anılar ve bol bol çekilen fotoğraflar videolar kalıyor geriye..

Yine öyle oldu..

Bol bol çektim, gülümsettim etrafımdakileri. İşte gerçek huzur bu!


ps. Buarada kaç zamandır fotolarımın altına bir imza arayışı içerisindeydim. Düşün babam düşün ne olcak ne olcak diye. Klasik bir şeyler olmasındansa -yeşim akbaş photography vs.- daha içime sinecek, baktığımda heh! bu diyeceğim bir şey istiyordum.


EUREKA EUREKA! ===> A LA PHOTO MODE.


yeni ismime merhaba demelisin bence! :)


iyi mi kötü mü henüz idrak edemesem de şimdilik kulağıma ve fotolarımın kenarına köşesine pek yakışan bir görüntüyle gözüme hoş geliyor.

E ne diyelim hayırlı olsun..


Denizcanım buluşmasından elimde kalan çok özel yukarıdaki fotoyu paylaşmak beni mutlu edecek.

Böyle güzel anıların ve karelerin sonsuz olması temennisiyle sevgiler, saygılar.

Hiç yorum yok: