11 Mart 2011 Cuma

anti-age.


Saçlarım en bakır rengine 1 ay 10 gün sonra tekrardan kavuştu. Baharı karşıladım. Yarın sevgili dostum Nazo'yla gidip biraz çekim yapıcaz. Pazar günü de bir aksilik olmadığı sürece Fener-Balat'ta fotoğrafçılık klübüyle 3 haftadır havanın bozuk atıp durmasından sebep ertelediğimiz çekime gidicez. Kafamda kurguladığım bir kısa film procesi var. Hayata geçirebilirsek fevkalade olacak..Zaman kalırsa bir de.

Bu akşam bir arkadaşımla dışarı çıktık. Türk kahvesi içtim. Kazandibi yedim. Sohbet ettim. Bol bol güldüm anlattım dinlendim.

Hayatımda her şey normal seyrinde. Alıştım bu hale. Eksiklere alışıyorum ve ben böyle gayet iyiyim. Bunu farketmek de çok mutlu ediyor beni. Herkese hakettiği değer bundan sonra. Fazlasının ne de zararlı olduğunu yaşadım, gördüm, bildim. Şu saatten sonra o hassas ve naif yüreğimi kimsenin üzmesine fırsat vermem. Buncası yetti!

Kar heyecanım dün gece jübilesini yaptı ve lapa lapa yağan karın altında saatlerce dolanmak, oyunlar oynamak, şarkılar söylemek beni resmen tazeledi. Bugünden sonra da gelecek olan sıcak bahar ılıklığıyla kendimi bulacağımdan şüphem yok!

Denizcanımın dediği gibi: Her şey olmasa da bir şeyler güzel olacak!
Buna inanıyorum..

Güzel çekim kareleriyle buluşmak dileğiyle sevgili dostlar..
esen kalın.

2 yorum:

yıldız dedi ki...

Saçlarının rengi süper;)Güzele de ne yakışmaz zaten.

Amaaa bak en önemlisi kalpten söylediğine inanmadım her şey güzel olacak de tekrar ama bu sefer içten;))

küçükhanım. dedi ki...

diliyorum ki öyle olur güzel yıldızcım her şey güzel olur :)