13 Mart 2011 Pazar

a bunch of photograph vol.II

















Fotoğrafçılık kursuyla yaklaşık olarak 3 aydır birlikteyiz. İç mekan-dış mekan derken elimizde çok çok bir malzemenin birikmediğine hayretle tanık oluyorum. Daha çok olmalı diyorum, daha çok çekmeli ve daha çok paylaşmalıyım ki olumlu-olumsuz yorumlarla ne kadar ilerliyorum nasıl gidiyorum görebileyim istiyorum.
Haftadan sonra mevsim baharlığını geçirip üzerine allanıp pullanacak canlanacak. Bu haftasonu yapamadık yine planladığımız çekimi. Gelecek haftaya ertelendi. Olsun havalar ısınıyor ve bundan sonra her pazar farklı bir mekanda çekimdeyiz. Daha çok birikecek daha iyiye gidecek kadrajıma konu olan görüntüler.
Hayatta sığındığım en büyük ve keyifli uğraş şu an buyken, bu keyfi sonuna dek sömürme vakti benim için.
Bir yandan okul diğer yandan kpss hazırlıkları sonra dostlarla sohbetler derken hayat akışkan kıvamında ilerliyor.
Oluruna bıraktım pek çok şeyi.
Şimdi nefes alıp yaşamaya devam vakti.
Haydin bakalım.
görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: