12 Şubat 2011 Cumartesi

yorgunum çünkü..


istanbul'da sevgili kuzenim ve eşiyle 5 günlük soluksuz, koşturmacalı, eğlenceli, çalgılı/çengili bir tur yapıp onları uçaklarına bindirip eve dahi uğramadan bir sırt çantasının içine tepiştirdiğim iki-üç parça kıyafetle ( bu satırları okuyan sevgili Onur'a kuc.cak dolusu selamlarımı iletiyorum :) hoop soluğu izmir'de alıp orada da hiç dinlenmeden geze-toza-güle-oynaya bir 10 günlük süreçten geçtim. Hatta o kadar azimliyim ki [bu azimle sıçsam taşı delebilirim iddia ediyorum.] izmir dönüşü yine evi es geçip otobüsten iner inmez sırtımda o iki-üç parça kıyafetin olduğu çantayla istanbul semalarında tekrar bir uçuşa geçme ve 2 gün üstüste farklı dostlarımla buluşma işine el attım..başardım!
Daha bu akşam geldim evceezime ve ben yorgunum.
Tüm bu olaylar ve detayları özel postlara bölüp yayınlamak benim için çok keyifli bir uğraş olsa da teoride bu yorgunlukta pratiğe dökülemeyecek kadar zor inan bana..
Bu sebeple biraz zaman istiyorum senden.
En geç pazar gününe gönderirim sana sıcak sıcak bir izmir postu..
Şimdilik gücüm fotoları yalnızca feys aleminde yayınlamaya yetti idare et :)

Dolu dolu satırlarımla görüşmek dileğiyle efenim,
esen kal.
dipçiknotçuk: istediğim renkte ve modelde gözlüklere sahip olmanın mutluluğu hiç bir haltla boy ölçüşemez hi-hi-hi! ^^

2 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

evet evet pahabicilemez!

yıldız dedi ki...

ohh süper bir tatil olmuş desene;)