21 Şubat 2011 Pazartesi

a bunch of photograph.





















































































Birkaç zaman geçti çektiğim fotoğraflarımın üzerinden. Yayınlamadım biriktirdim yavaş yavaş..
Kademe kademe ilerlememi görmekti maksadım. Belki az belki çok ama şurası bir gerçek ki Paris hayatıma girdiğinden beri fotoğrafa/fotoğraf çekmeye olan merakım ve sevdam[çok klişe bir sözcük ama kim demiş klişeler her zaman kötüdür diye?:] her geçen gün biraz daha arttı. Bir iddiam yok öyle ben çok iyiyim, harikayım, en güzel benim fotoğraflarım gibi. Araştırıyorum, inceliyorum, okuyorum, öğreniyorum, deniyorum, yanılıyorum..Bu yolda bir çabam var ve ağır ağır ilerliyorum. Bir gün bu işi layıkıyla yapacağımdan şüphem yok..Sizin de olmasın zaten :)
Şimdilik 3-5 kare fotoğrafı paylaştım.
Dış çekimlere gittikçe birikecek fotolarım.
O zaman da bol bol yayınlarım.
Bir güzel şarkıdır dilimde dolanan ve 23 nisanda sevgili çocuklarıma yaptıracağım etkinlik müziğidir kendileri..dinleyiniz-dinletiniz.

Elvis Presley/Jailhouse Rock

6 yorum:

yıldız dedi ki...

Gayet güzel fotolar,devam devam;)

küçükhanım. dedi ki...

teşekkürler yıldızcım bu heyecan ve merak olduğu müddetçe durmaktan bahsedemeyiz ki zatten :)
öpüyorum çok çok demir bebeklen mis kokulu annecini :*

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ben çok sevdim, doğal ve güzeller bence:)

Meral Erdoğan dedi ki...

yesom, bekliyoruz yeni cekimleri... harikasin!

eda bayraktar dedi ki...

çook sevdim fotolarını..
merdivendeki kız ..dükkan kapısında asılı makinalar...harika...

küçükhanım. dedi ki...

ayşecanım teşekkür ederim güzel yorumun için :)

meralcanım havalar azıcık daha ısınsın daha cıvıltılı daha enerji dolu fotolarım olacak şüphen olmasın güzeller güzelim :)

edacım teşekkürler, fotoğraf dolu nice güzel günlere! :)