11 Kasım 2010 Perşembe

I.anniversary of my blog! :)


Blogumun I.yılı şerefine yanımda patlatabileceğim ne konfeti var ne de bir şişe şampanya. Format atılacak bir bilgisayardan elimde kalan birkaç fotoğraf arasından seçtiğim ve tabii çok yakın bir zamanda çektirdiğim bu fotoğraf var..Birkaç da sözcük elbet.
Yoğun duygularım da yok hani öyle aman aman. Sadece mutluyum ve diyorum ki iyi ki bu dünyaya adım attım. Pek çok renkli kişilikle dünya gözüyle yahut sanal olarak tanışmak, onların dünyalarına misafir olmak, kişiliğimi ve hayata bakışımı bu sayfalarda olanca çıplaklığıyla gözler önüne sermek-saçmak, ve daha nice şey..
Hepsi güzel ve huzur dolu bir hissiyat.
Bunu gördüm, bunu bildim.
Birlikte nice senelere.

song of the day: The Kinks LoLa! :)

4 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

nice senelere:) hem burada ol hep yaz hep yazalım:)

Damlo dedi ki...

hep barabaaaar

Jane dedi ki...

Well, happy birthday so!!

küçükhanım. dedi ki...

güzel hanımlara tek tek teşekkürler ederim bir de öperim :)