28 Kasım 2010 Pazar

biz iki küçük dil balığı.


Onur geldi. 2 günlük evci iznine. Nasıl özlemişim anlatamam. Yetmedi zaman. Her zaman ki gibi doyamadım gül yüzüne, hoş sohbetine, kahkahasına, uykulu hallerine, ve daha pek çok şeye. Yolcu ettim 4 saat evvel ve sonra ben de atladım geldim evime. Onunla geçen zamanın doluluğundan şu an içinde bulunduğum boşluğu tarif etmem imkansız. Fotoğraflarımıza bakıyorum. Daha bir kaç saat evvel yanındaydım şimdi yok. Ama mutsuz değilim sadece bir boşluk içindeyim o kadar. 50 günü kaldı. Sadece ve sadece 50 gün. Sonrası hakiki bir kavuşma, buluşma, doya doya hasret giderme keyfi.
İple çekiyorum şimdiden
ve ben bu deli çocuğu çok seviyorum.



güzel bir şarkıyla veda edeyim. O'nun armağanı ;)

2 yorum:

yıldız dedi ki...

Bak şimdi az kaldı diyeceğim,sana öyle geliyor diyeceksin.
Ama bir bakmışsın yanında sevdiceğin;)

küçükhanım. dedi ki...

ilk zamanlar zaman geçmek bilmiyordu yıldızcım ama artık öyle değil :)
üzülmüyorum çünkü çok az kaldı sadece 44 gün :)