12 Haziran 2010 Cumartesi

pardon, bu geminin küpeştelerini siz mi onarıyorsunuz?


kendimi tuhaf ve biçimsiz hissediyorum..
foto için sevgili ve rahmetli Dali seni saygıyla anıyorum..
iç dünyamın karmaşasında hissiyatıma görsellik anlamında çok güzel tercüman oluyorsun..saygım büyük..

gece yine birbirinden tuhaf rüyalarla boğuştum durdum..

en etkileyici olanı da Sally Jane Vintage'ın baş kahramanı Sally hatunla memleketim Ordu'da daha önce hiç gitmediğim bir kilise içerisindeki birbirinden bağımsız ve fec'i fütüristik çizgilerle çalıştığımız Fotoğraf Çalışmasıydı.

giyim-kuşam-saç-baş-pozlar-mozlar aman yarebbimm, uzaydan gelmiş 2 güzellik uzmanı ve 3 stilistle birlikte ortaya güzel bir kreasyon çıkmıştı doğrusu..ki ben vintage hayranı bir hanımcık. bu rüyayla bambaşka alemlere akıverdim..fakat çok da eğlendim doğrusu!

uzun zamandır gördüğüm en güzel rüyaydı demeliyim..en azından üzerimden 100 kamyon yükü mıcır geçmiş hallerde uyanmadım bu sabah :)

hayrolsun ne diyelim..

klasik günlerime bir değişik etkinlik katma heyecanıyla kendimi şimdiden güdülemeye çalışıyorum..
mesela canım çok fena fasıl yapmak istiyor..hem de en rakı.balık'lısından..
mekan farketmez..
karşımda sevdiceğim olsun yeter..
yanık yanık Türk Sanat müziği söylemek istiyorum..
önümüzdeki pazar bu güzel istek için sanırım biçilmiş kaftan..
hadi bekleyelim duralım bare..

o zamana dek dersane-ev-ders,ders,ders,ders üçlemesinde gidip geleceğim aşikar tabi..
olsun, az kaldı..
olcak o kadar..

Günün Şarkısını da hemen kaydetmeli:


[buaralar tekrar sardım beatles'a sonum hayrolsun.]
p.s. başlık çok alakasız oldu biliyorum ama bugün dersaneye giderken duvarda gördüm bu yazıyı..şaşırdım Gebze'de ne arar bu tarz bir soru kalıbı, hem de duvarda..peeehhh!! diye..
ama hoşuma da gitti, hoş gör bilok! :D

Hiç yorum yok: