23 Haziran 2010 Çarşamba

mor kadifemsi dokunuş.

bu sabah gece geç yatmış olmama rağmen erkencecik uyandım. serin bir hava eşliğinde sıcak bir kahvaltı sofrası hazırladım. annemi çağırdım. birlikte kahvaltı yaptık. çok uzun zamandır tv.ye bakmıyorum. bu sabah nedense tv düğmesine yöneldi minik parmaklarım. sonra TRT'de [ki ben TRT programlarının bir çoğunu çok severim!] klip kuşağında Candan Erçetin'in yukarıda postladığım Kırık Kalpler Durağında isimli şarkısına rastladım..

klibi izlememiştim. şarkıyı arada dinleyip kendimi mutlu ediyordum. Candan'ın bu albümünü de diğerleri gibi zevkle ve keyifle dinliyorum zaten. öyle takılıp kalmışım ekran başında. 5dk. boyunca yüzümde hafif ve mutlu bir tebessümle izlemişim. içim kıpırdanmış. klibin atmosferi beni nasıl da içine çekmiş..şaşırdım ve tekrar gülümsedim halime.

Haydarpaşa tren garında geçen sahneler beni ayrıca mutlu etti. oranın o tarihle bütünleşmiş eski kokusu ve yaşanmışlıklarım da eklenince hemen bloğumda paylaşma isteği şiddetlendi içimde..2 saattir klibi başa dönüp dönüp izliyorum. rakı bardaklarının havada tokuşmasını, öğrenci grubu olduğunu varsaydığım gençlerin enerjisinin, gözlerine pırıl pırıl yansıyarak ettiği sohbetleri, mutfakta keyifle salatasını hazırlayan kırmızı saçlı kadının mutluluğu, lokantanın temizliği ve orjinalliği, orta yaşlı ve yaşlı hanımların/beylerin yüzüne yaşanmışlıkları ne olursa olsun en sağlamından oturmuş güven, kendinden emin ve tebessüm güzelliği ve tabii son sahnede incecik bedeniyle süzülen bir Candan beni çok etkiledi.

zevkle dinlenip izlenesi türden..

1 yorum:

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

bloğun çok gzll şarkı ve klibi de öyle bu arada ben de ikizimle bi blog açtım takip etmek istersen
http://aycatugce-tuna.blogspot.com/