5 Mayıs 2012 Cumartesi

ses bir ki ses bir ki.


Uzun zaman oldu blogdan ayrı kalalı. Yazmıyorum, paylaşmıyorum, dökmüyorum içimdekileri sayfama. Biraz vefasız davrandım, farkındayım. Ama birtakım can sıkıcı olay yaşadım. Okuldan öğrencilerim sayfamı öğrenmişler. Fotoğraflarım izin alınmadan çalınıp sahte profiller oluşturuldu. Bir sürü tatsız şey yaşadım. Bu sebeple sayfamı yalnızca davetli okuyuculara açmaya karar verdim en azından bir süre. Böylesi daha iyi olacaktı. Tabii bu yaşanılanlardan sonra yazma, paylaşma şevkim de kırıldı. Bugün dershane çıkışı otobüste gelirken ne olursa olsun birkaç satır da olsa bir şeyler yazmamın iyi geleceğini düşündüm. Daha fazla boşlamadan hayatı, düşünceleri kronolojik olarak paylaşmanın bugüne dek hiçbir olumsuzluğunu görmedim bilakis benim için iyi de oldu. Geriye dönüp hayatımı okuyabilme şansına erebilmek güzel.
Velhasıl, bir ses etmek için uğradım. Söz bundan sonra daha sık uğrayacağım. Olması gerektiği gibi.
Şimdilik görüşmek üzere...

Hmmm..Bu arada hayat iyi çok şükür. Bir sıkıntım yok. Yoğunluk had safhada. Ama şikayetçi değilim. Zira, bu yoğunluk beni motive eden, üretkenliğimi hiç aksatmadan tetikleyen bir unsur. Güzel yarınlar için, güzel bir hayat için, yaşamaya hep aynı coşkuyla devam ^_^

1 yorum:

Pinky dedi ki...

Yeşocanıım bu durumda çok iyi yapmışsın ama şevkin kaybolmasın. çok özlemişim seni. mucx canım :)