4 Ocak 2012 Çarşamba

i'm keeping walking.


2 gündür güneşin içimizi, dışımızı herbir yanımızı böylesine yoğun şekilde ısıtmasından istifade kendimizi kalorifer peteklerinin dibinden direkt bahçeye atabiliyoruz okulda. Ee çıkmışken de bir iki eğlenceli kareyi kaydediyoruz hafıza kartımıza.
Haftasonu batı bölgelerinde görülecek şiddetli yağmur haberleri canımı biraz sıksa da şu anın keyfini sürmenin daha mantıklı olacağını düşünmeden edemiyorum ki ben tam bir ilkbahar/yaz insanıyım, kış mevsimi tabiatıma taban tabana zıt. Baktım güneş var, sıcak hava davetkar bir şekilde beni çekiyor kendine öyleyse kendimi güneşin kollarına bırakmaktan başka yapacak bir şey yok tabii :)
Keşke bol bol boş vaktim olsa ve dış mekan çalışmalarıma daha fazla yer ayırabilsem. Ama bu yoğunlukta namümkün :(
Neyse bakalım.

Şimdilik kulaklarımda son günlerde sıklıkla dinlediğim  77 Bombay Street'ten Long Way isimli güzel parçayla veda ederken hepinize keyifli günler diliyorum ^_^



Hiç yorum yok: