25 Ocak 2012 Çarşamba

benim tatlı telaşlarım.


Son günlerim jet hızıyla geçiyor..Özel fotoğraf çekimlerinin koşturmacası, yakın dostlarımın nişan merasimleri ve bu arada kendi nişan hazırlıklarım derken 15 günlük ara tatilin keyfini sürmeme fırsat kalmayacak gibi görünüyor. Evet benim de tatlı mı tatlı bir nişan heyecanım var. 4şubat cumartesi günü 'BİZ' de artık uzun soluklu bir ilişkinin resmi anlamda ilk adımını atıyoruz. Abartısız, sade ve küçük bir merasim olacak bu. Bize yakışan tarzda. Bu koşturmacada bloğumu da boşlamak istemediğim için bir ses soluk vermek için uğradım. Haftasonu dostum Merviş'in nişanı ve çekimleri için Tekirdağ'a gidiyorum. Dönüşünde full time söz, nişan heyecanımla dolu dolu olacağım. Tüm bu olayların ardından nice güzel detay ve fotoğraf karesiyle döneceğimden şüpheniz olmasın!
Şimdilik, görüşmek üzere sağlıcakla kalın! :)

6 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben merakla bekleyeceğim bu çekimleri..
ama ennn çok da seninkileri:)

Meral Erdoğan dedi ki...

canim yesom ne guzel haber bu. heyecanla bekliyorum seni...

Elif dedi ki...

Canım benim :) Sen elinin değdiği her yeri güzelleştiriyorsun tıpkı kendin gibi. Eminim her şey çok güzel olacak. Sevgiler, öpücükler yeşocanım :)

Adsız dedi ki...

yesocan cok tatlisin, senin icin cok sevindim dilerim senin icin hersey cok ama cok guzel olsun.
bisi merak ediyorum :)
saclarina bayiliyorum , acaba hangi sampuani kullaniyorsun ?
bide herhangi bir bakim uyguluyormusun ?

sevgiler ,

Nurdan Kulluk-Rennert dedi ki...

Tebrik ederiiimm :))

küçükhanım. dedi ki...

Zeynepcim ve Meralcim her şey oldu bitti geriye de birsürü birsürü fotoğrafımız kaldı :)

Elifcanım, kuzumm..çok teşekkürler! Sen de öylesin, benden ne bir gr. aşağı ne de fazla! :)

Nurdancım teşekkürler canımmm :)

Adsız; yorumun için teşekkür ederim. Saçlarım için özel bir bakım uygulamıyorum. Klasik olar şampuan ve krem haftada 1 kez de maske uyguluyorum ;)Kullandığım ürünse Loreal Elseve :)