11 Aralık 2011 Pazar

yeni sayfama merhaba de sebastian!

Artık özel çekimlerimi yaptığım fotoğrafları paylaşacağım bir blog sayfam daha var. Başlarda çok keyifle yaptığım bir hobiyi profesyonel anlamda bir yerlere taşıyacağım hiç aklıma gelmezdi. Zamanla değişen düşünceler, gelişen teknikler ve içimdeki enerjiyi kademeli olarak bir yerlere aktarma fikri en sonunda kendimi böylesi bir güzelliğin içinde bulmamı sağladı. Yola çıkalı bir ay oldu fakat ben henüz vakit bulup kendime ait bir sayfa açabildim. Neyse, geç olsun güç olmasın düşüncesiyle artık başlıyoruz!
İlk etapta eksiklerim çok fazla sayfa görselliği açısından. Zamanla daha iyi yerlere geleceğini umut ediyorum. Neticede anne karnından grafik tasarımcı&fotoğrafçı doğmadığım için çalışmalarıma ara vermeden devam edersem şayet çok daha olumlu ve kaliteli sonuçlar alacağımdan şüphem yok..
Çok sevgili dostlarımın ve sevdiklerimin de desteğiyle inancım tam.
Öyleyse Haydi Bana Rastgele! ^_^


Sayfa linkim:


tek tık yeter ;)

şimdilik görüşmek dileğiyle sağlıcakla kalın sevgili blog dostlarım.

3 yorum:

sessizliğin sesi dedi ki...

rasgele tatlım.severek takip edeceğim bir blog daha ...
sevgiler

Unknown dedi ki...

başarılar.. ben inanıyorum alnının akıyla bu işi de yapıcaksın sen, tarzın, bakış açın süperrr :)

küçükhanım. dedi ki...

çok teşekkür ediyorum, kucak dolusu sevgilerimi sunuyorumm :)